lockfagel

Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 30 september 2009 20:40


Det här har jag inte berättat än, jag spelade in HELA MTV VMA - galan den 14 september kl. 02.00 bara för att se den nya trailern ^^ Den här har jag dreglat över ett tag alltså x'3

I LÖÖWE IT!! <33 Seriöst, jag drogar mig själv med New Moon trailers numera :3

Sedan när jag kom hem från skolan så satt jag och spolade och stoppade om och om igen bara för att hitta trailern x'3 Visst, jag kunde ha sett den på datorn för självklart hade någon lagt upp den på t.ex youtube, men det var en utmaning att leta efter den och jag hittade den.

Okej.. Jag är redo.. JAG VILL HA 20 NOVEMBER NUUUU!!!

Av Emelie - 30 september 2009 20:06

  

Onsdagar kl. 22.00 på SVT1

 

Idag är det onsdag, vilket betyder True Blood! *Glädjeskutt* x'3

Jag lade inte märke till det förrän nu, men hon slickar bort "blodet", eller vad det ska föreställa, från läpparna. Alltså, jag såg att hon slickade sig om läpparna, men inte att det försvann! Heheh.. Ser lite roligt ut med en kant där läpparna ändrar i färg där hon har slickat XD

Om ni har sett serien så har ni säkert även sett att vampyrernas huggtänder sitter på fel ställen i tandraden. Huggtänderna på var sida är andra från mitten, där tänderna brukar vara(i t.ex andra avbilder av vampyrerna och där jag tycker att dem hör hemma) är tredje från mitten. Jag har faktiskt lite vampyrtänder x'3

Nu är det 1h och 40 min kvar tills True Blood börjar ^^

Av Emelie - 30 september 2009 17:58

  

Lyssna på handsken, den är vis den x'3

 

Torsdag: Spanska prov

Fredag: Matte prov

Börjar få lite panik här nu..!

Jag vet inte i vilket stress-steg som "panik" kommer, men jag känner att paniken växer sig. Imorgon är det spanska prov och det känns redan som jag har ett stort, fett IG fastklistrat i pannan. Jag som brukar vara bra på det..

Avskyr betygsbesättningen.. För att få ett lätt litet G så måste man kunna några glosor osv. men för VG måste man kunna en massa annan skit också! Jag pallar inte det här! MVG-et var nästan samma som VG-stämpeln.

Så för mig blir det väl fram med spanska böckerna och plugga hela kvällen.

"Voy a estudiar" - Jag ska studera.

*skumläsa arbetsplan* bla, bla, bla.. räkna till hundra.. Kan jag, bortsett från 50 som aldrig vill in i huvudet.

Matte provet har jag dock ingen panik över än(för en gångs skull), vilket jag  gläder mig åt. Det räcker med ett problem i taget här.

Sitter och lyssnar på musik.. Underbart<3 Önskar att jag kunde skippa provet och bara ta det lugnt i någon vecka.. Sen kan jag fylla år, sen slappa igen fram tills 20 november. Längtar redan! Fast just nu önskar jag att jag var född 94 istället för 95, då skulle jag inte behöva smita mig in på biografen för att se New Moon, jag kunde bara lugnt och laglydigt gå och se den. Men jag ska in på den där jävla biografen!

New Moon.. Bara 51 dagar kvar tills premiären<3

Av Emelie - 29 september 2009 21:18

   Tjabba x'3

Här släntrar man in på bloggplatsen.se då och ska se om det är något att ha ^^

Tja.. Dem senaste minutrarna - jag höll inte tiden - har jag mixtrat lite med bloggen som ni kanske ser, lagt upp den där tjusiga bilden här ovan på bloggen. Om ni inte lagt märke till det än så är jag ett Twilight-fan(svårt att se?), så om ni är emot det så har ni nog inte så mycket här att läsa som intresserar er.

Jag hoppas på många kommentarer från er läsare nu, t.ex vad jag skulle kunna förbättra. Men även bara vanliga vänliga kommentarer <3

Tack o hej ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards