lockfagel

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Emmett Cullen

Av Emelie - 1 oktober 2009 15:08

  

Aren't they a cuite couple? Look at the eyes, I love them!


Jag har alltid tyckt att Emmett är riktigt skön, en riktig komiker. Stephenie Meyer har verkligen skapat en underbar karaktär(alla är visserligen underbara på sitt eget sätt). Det är en av dem många saker jag gillar med Stephenie, hon skriver med humor. Hon har humor.

Jag hittade en liten rolig sak på en annan blogg jag läst, som jag faktiskt nu följer lite smått, nämligen www.twerds.blogg.se. Jag vet inte om hon själv, hon som har bloggen, har hittat på skämten själv eller om hon har kopierat dem från nå'n annan stans. Men jag skrev i varje fall av dem, och sedan visade jag dem för Kicki och sist kom vi på lite egna.


20 things Emmett is NOT allowed to do..

1. Hold Alices favourite pair of jeans over her head so she has to jump for them.

2. Hum The Jaws theme song whenever Alice walks by.

3. Pretend to fall asleep in class..

4.. And then pretend to be having a wet dream in wich Jasper is the star..

5.. Especially when Jasper is sitting in the desk next to his.

6. Spred rumors that the only reason Edward never had a girlfriend before Bella is because he is gay..

7.. And that he has a crush on Jasper..

8.. Or Carlisle

9. Wear a tu-tu and tell everyone to call him Princess Butterfly.

10. Attempt to turn inanimate objects, such as pieces of fruit, into vampires.

11. Claim the "vampire fruit" as his army of loyal minions..

12.. And try to get them to attack Jasper.

13. Dye his hair black, wear glasses, carry around with a stick and tell horders of 4th graders that he's the real Harry Potter.

14. Change any of his male family member's ringtone to "Barbie Girl".

15. Call Bella's mom and tell her "The baby's doing okay" and that Bella and Edward asked him to be godfather.

16. Try and start a nudist colony in a school bathroom.

17.Wear Carlisle's Doctor's coat and stethoschope to school and claim that he's "Dr. Love".

18. Write "For a good time, call Edward Cullen" on the boy's bathroom walls.

19. Politely inform Jasper that the North won the war.

20. Play "Lord of the Onion Rings" at lunch.


Emmisch and Kickis own jokes about Emmett

1. Try to convince everyone that Jacob's a poodle.

2. Jacob will tore him into small pieces if he puts a leash on him when he's asleep.

3. Rosalie will kill him if he invents a cure for vampyrizm and not share it with her.


Gud vad vi skrattade när jag kom på det där om att Jacob var en pudel x'3

Vi kom på fler, men jag får återkomma med dem. Guldfiskminne idag.

 
 
Bellz

Bellz

1 oktober 2009 18:51

Hejsan :)
Sv: Jag vet faktiskt inte varför de har bytt bil, det är lite synd tycker att han ska ha en silvrig volvo.

Du har en snygg header, kram Bellz

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards