lockfagel

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Emelie - 2 oktober 2009 22:05

www.mp3-codes.com - Download music for free, and listen to music

Jag säger inte att jag är för att ladda ner, det är fel mot ägaren av materialet. Men finns det så finns det, och det var nödvändigt för mig nu..

www.listen.grooveshark.com - Listen to music for free.

Tycks om min musik? Kommentera!

Av Emelie - 2 oktober 2009 20:17

Bite her, bite her, bite her!  No..? Alright, kiss her then. Or.. kiss me, Eddie<3  


Vad? Man kan väl drömma..? x'3

Eller så kör vi som Kicki säger: Give me some lööve! *sträcka ut armarna*

Tro, mig det är så grymt kul när hon gör det :3

Idag var det matte prov, det gick faktiskt ganska lyckat enligt mig. Sedan fick vi en liten bedömning på var vi ligger till i svenskan, jag fick VG- . Okej, jag är skitdålig på att sammanfatta dem texter som Becka(kallar läraren det här då) ger oss, så jag kan nog förstå betygssättningen. Får jobba på lite till nu då resten av terminen så kanske jag får ett VG+ eller MVG?

Sedan efter skolan - äntligen! - åkte vi direkt till stallet. Där borstade jag ren min lilla pålle, Bella, och red sedan en lite kortis. Det började regna när vi kom till gärdet.. Fast jag skulle vända där ändå. Sedan åkte vi till Marita, där jag och mamma skulle med ut på en ridtur. Det var kul, jag har ju inte ridit Paolina på ett halvår så <3 Lilla söta skäcken som är på tjocken igen ^^ Det blir ett föl i sommar!

Så vi var väl typ tillbaka igen vid halv sju-sju. Sedan åkte vi och handlade så det var inte så länge sedan jag kom hem.. Är trött nu.. Ska bli pigg igen på lite M&M's.. Älskvärda små godbitar ^^ Sno dem inte, då blir jag ganska agressiv!

Funderar på att verkligen sätta på Twilight här nu ikväll, för att få sett den någon gång! Jag har inte sett den på hela sommaren, det är helt absurt! Eller ska jag läsa..? Jag vet inte! Det börjar bli lite spännande nu i Genom dina ögon, så är lite sugen på att läsa faktiskt. Vilket som, så kommer jag få gjort båda två.

På söndag är det släktkalas, jippie.. NAT! Med det menar jag att det kanske blir lite jobbigt när jag är det äldsta barnet där. Såhär är det: min syster är två år yngre än jag, det är även min äldsta kusin på min pappas sida. Sedan har vi en rackarunge på nio år nu, som blir jobbigare än vanligt tillsammans med Basse(12 år), och sedan har vi irritirations objekt 5 år gammal och sedan ungen, en liten treåring tror jag. Alla är killar, exept from my self and my little sister. Så jag är faktiskt äldst på pappas sida, HA!

Men får väl stå ut, jag får presenter som tröst för att det är mitt födelsedags kalas ^^

Jag är två dagar äldre än Gaggo.. HA! Det är faktiskt ganska roligt, hon stör sig lite på det ^^ Så på lördag i nästa vecka fyller Gaggon år ^^ Du får ett grattis på min blogg, Gaggo. Du borde känna dig hedrad ^^

För att byta ämne: hur är det med er idag?

Och nu, bara för att jag känner för det, så får ni länken till Emmas lilla blogg(som tyvärr inte är igång yet p.g.a att hon ska få upp designen först): http://www.eqologisk.blogg.se

Hahah ^^ Det är faktiskt väldigt klyftigt, Emma is clever for once x'3

Tänk så här: I klassen har det alltid varit mer än en Emma, så hon får skriva första bokstaven i sitt efternamn efter Emma. Lägg märke till att det står EQologisk, get it? EQ.. ologisk.. Come on, you must get it! It's fun! <3

*skrocka* riktigt kul faktiskt ^^

*byta ämne* Heheh.. Det här skämtet är fortfarande kul ^^ I tisdags hade vi elevens val, då vi har valt scrapbooking. Vi hade tagit typ... 7 lappar med klistermärken, och rätt som det var så hittade jag F1 klistermärken.

Bilar, if you get it. Då sa Emma: "Det är kört".. HAHAHAAHAHAHHHAHAHA!!! *ligga på golvet och gapflabba*


Det här är en bil! En Edward Cullen-bil ^^ Silver Volvo S60R <3 Fast jag älskar bilen i Twilight och New Moon med^^


Det är något fel, ett allvarligt fel på mig nu mera. Jag har blivit intresserad av att kolla på bilmärken och modeller på bilar som åker förbi.. Särskilt volvo.. Beror det på min Twilight-mani? Eller något annat..? Dam, dam, daaaaam! *mysterius music*

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards