lockfagel

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Eclipse on set

Av Emelie - 4 oktober 2009 10:15

  

       Eddies nya bil ^^ It's nice.. VOLVO!  Tydligen är det en Volvo XC60.. Den är inte silvrig!

  

Eddies gamla volvo, som - om jag inte är för lättlurad - det tävlades om på Tyra Banks Show.

En Volvo C30 var det här, jag har länge undrat vad för bil han körde eftersom jag visste att den inte var en Volvo S60R som det ska vara. Också väldigt fin x'3

  

Bildkälla: www.twilightsweden.se


Nu har jag även tagit reda på vem som ska regissera Eclipse eftersom dem tydligen vill byta regissör till varje film..

I Twilight hade vi Catherine Hardwicke.

I New Moon hade vi Chris Weitz(som även regisserat Guldkompassen).

Och nu i Eclipse har vi David Slade.

Nu får vi se om David Slade är något att ha, för jag själv har jag varit väldigt nöjd med Catherine och Chris, kanske Chris lite mer eftersom Catherine verkade bara ha skummat igenom Twilight och missat några detaljer.. T.ex att vampyrerna ska vara bleka! Alltså, i vissa scener var Bella blekare än Edward! Och av det jag sett ur New Moon trailarna så verkar Chris även rättat till vampyrernas ögon. Dem behöver inte ha närbild för att se vilken färg ögonen är. Det är jag väldigt nöjd med ^^

Nu får vi hoppas att David Slade fortsätter på det spåret och gör en grym film!


Kikar runt lite på TwilightSweden.se för lite mer info från inspelningarna osv.

- Robert Pattinson har berättat att han försöker skriva lite låtar till Eclipse med, men har ett väldigt tajt schema så vi får hålla tummarna för att han får tid att skriva lite låtar.

- Som ni säkert vet har Rachelle Lefevre bytts ut mot Bryce Dallas Howard i rollen som Victoria, p.g.a att Rachelles scheman krockade. Det är trist, Rachelle var perfekt för rollen som Victoria, men vi får hoppas att Bryce gör ett bra jobb också.

- Leah Clearwater spelas av Julia Jones och Seth Clearwater spelas av BooBoo Stewart.

Vad tror ni?


 Julia Jones as Leah Clearwater

Boo Boo Stewart as Seth Clearwater

 
 
Emma

Emma

4 oktober 2009 13:31

Volvo v70 ska det va! xD

http://eqologisk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards