lockfagel

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Emelie - 5 oktober 2009 19:53

  

Visst är jag duktig? :3

 

Sitter här och stickar samtidigt som jag ser på Acording to Jim på Comedy Central, riktigt sköj vet ni x3

Borde väl kanske öva för spanska provet, men känner inte för det just nu så ^^

Hittade en Japp jag glömt i lådan intill skrivbordet, helt otroligt! Jag hade en kvar ^^ Mamma köpte ett paket med sju Japp i för ett tag sedan, men den håller ett tag till ^^

Idag berättade Emma att det gick en ny säsong av Scrubs på tv.. WOHO!! xD

Åt upp mina M&M förut, tragiskt.. Jag saknar dem redan x''3

Kolla vilken fin bild jag hittade på mtv.com ^^ Eddie is crazy ^^ Den ser dock lite wierd ut p.g.a att det är en bild som tagits i trailern. Så det är lite suddigt på sina håll eftersom han rör på sig i den scenen.

  

Erkänn frän bild! Min visningsbild på msn för tillfället :3 Galning.. en väldigt snygg galning är det dock<3

Av Emelie - 5 oktober 2009 15:54

HAHAHAHAHAHHAAHH!! Ibland är ju min kusin bara för grym x'3 Eller så är jag extremt lättroad idag, funkar vilket som ^^

Tydligen orkar han inte räkna utanför gymnasiets portar x'3 Jag är typ hyperaktiv för tillfället, sitter och diskuterar gymnasieval med min kusin p.g.a att det är Gymnasiedagar på Mässan i Göteborg och på onsdag ska han representera sin skola, men jag ska ju dit imorrn. Lite synd, då får jag inte retas med honom.. även om jag aldrig vinner x'3

På onsdag ska jag köra spanska provet, p.g.a att jag missade det förra veckan.

Snackar fortf med Martin, han blev plötsligt väldigt.. vis? Kan man säga det om honom? Förmodligen inte, men jag ser upp till honom för tillfället ^^ En wierd känsla om jag ska vara ärlig :3

Idag fick vi tillbaka matteproven från i fredags, jag fick VG ^^ Jag är faktiskt väldigt nöjd, jag är ju inte så värst bra på matte.. Så jag är väldigt stolt över mitt VG ^^

*biip* Emelies hjärna är för tillfället nollställd, återkom om några timmar som högst för ytterligare information x''3  

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards