lockfagel

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Emelie - 9 oktober 2009 21:32

  

Fotograf: Emelie

 

Well I was there on the day
They sold the cause for the queen,
And when the lights all went out
We watched our lives on the screen.
I hate the ending myself,
But it started with an alright scene.

 

Dessa My Chemical Romance influenser kommer från Emma ^^

Den här låten, Disenchanted, är precis som Emma sa en riktigt fin låt. Känner mig lite.. mörk nu i denna timma efter ytterligare en sockerkick. Med mörk menar jag allvarlig, lite instängd, och känslokall, trots att det säkert vymlar av känslor innuti mig. Som sagt, jag är lite konstig så.

Har suttit med laptopen i knät långa stunder idag, vi fick äntligen våra datorer i skolan idag.. Dock kunde de gärna fått informera oss om att vi skulle stanna kvar längre i skolan p.g.a att vi skulle installera en massa skit i datorerna..

Imorgon måste jag gå upp tidigare än tolv.. P.g.a att det är släktkalas och jag måste städa mitt rum.. Så att det inte ser ut som Franska revolutionen har ägt rum där och för att vi ska få plats med luftmadrassen när Kicki ska sova över.. Självklart fick hon den viljan igenom, inte för att jag är emot det ^^

Idag åkte Emma till Alingsås.. Heheh.. Sås.

Nu laddar jag laptopen, men jag ska skicka över lite mysiga bilder till den så att jag har något på skrivbordet m.m Kanske lite Twilight? En självklarthet ^^ Tror inte jag ser den ikväll, vill inte vara för trött imorrn så det blir helt enkelt Genom dina ögon ^^ Som ska bli FILM! Stephenie Meyer är vekrligen en skicklig författare om hon får först en hel serie till film och sedan sin nyaste bok(som tydligen är en vuxenbok - I dunno.. Kan läsa sådant också ^^). O, du mästare.. lär mig!

 

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards