lockfagel

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Emelie - 12 oktober 2009 19:39

  

Nice, huh? (..price på Bruger King.. :3)

 

I think I'll pace my apartment a few times
And fall asleep on the couch
And wake up early to black and white re-runs?
That escaped from the mouth
Oh-Oh

All I wanted was you
All I wanted was you..

 

Väldigt fin låt måste jag säga, spelar ingen roll att refrängen består av "All I wanted was you" ett antal gånger ^^

Hela skivan är väldigt, väldigt bra.

Men i varje fall, det här var min dag:

1. Vaknad.. Hm, fel ord. Jaja, Zombie-ade och åt frukost, sedan mot skolan.

2. Skoldag, flömm på Engelskan med de nya datorerna och webcam.

3. Fundera på att strypa killarna i klassen, med ett skosnöre, under mattelektionen.

4. Gympa.. *host* tortyr!

5. Vänta på mamma.. Läsa lite om Scottland.

6. Mot stallet bar det av, liten kortis på Bellan.

7. Hemmåt, vägen förbi ICA för att handla mat.

8. Hemma.. plugga matte.

9. Äta lasagne.. mums! ^^

10. Sitta här.. Här är vi nu!

Roligt, eller hur? Det är matte imorrn.. jag tar med mig många skosnören.. *mystiskt försvinna med ett ondskefullt skratt som tonas bort* DAM DAM DADAAAAM!!! *dramatisk musik*

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards