lockfagel

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Emelie - 13 oktober 2009 17:03

  

Yes! Go, Stephenie Meyer!

 

Jag hörde visserligen det här för ett tag sen, men det har inte riktigt kommit upp ordentligt på bloggen.. förrän nu.

The Host written by Stephenie Meyer, author of the famus Twilight Saga series.

The Host ska nu upp på bioduken och visa miljoner människor vad dem missar genom att dissa boken. Jag är själv nästan klar med boken, har några kapitel kvar, och jag älskar den. Har aldrig tidigare varit mycket för utomjordingar och annat liknande Science-Fiction, men den här är riktigt bra. LÄS DEN!

Manuset ska skrivas av Andrew Niccol. Jag håller ögonen på dig, Niccol..

Är det inte lite lustigt egentligen? Stephenie Meyers serie Twilight Saga har redan tagit världen med storm, första boken kom 2005 och inspelningarna påbörjades någon gång i 2008 eller nåt. Tredje boken håller redan på att spelas in och nu kommer ännu en bok, skriven av Meyer, som ska upp på bioduken. Lyckad karriär, eller vad säger ni?

Underbar författare, säger jag.

På boken däremot tycker jag att det är en dålig beskrivning på boken baksida.. Jag tycker det låter som att det är Melanie vi ska följa, det är henne vi håller tummarna för och vi hatar utomjordningen. För att inte avslöja för mycket nu då - SÅ ÄR DET INTE!! Innan jag började läsa boken trodde jag att ordet jag i boken skulle innebära Melanie(Meyer skriver ju i jag-form), men så är det inte då. Och jag förstår inte heller varför dem, lägg märke till att jag sa dem, älskar Jared så mycket. Han verkar väldigt schysst och så, lite underbar kanske i Melanies tankar, men jag tycker inte han är bra. Tycker bättre om Ian.. Okej, ska nog hålla käften om det nu.

MEN! Glöm inte, The Host.. inspelning.. film.. SE DEN! Det ska jag ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards