lockfagel

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Emelie - 15 oktober 2009 18:42

Frölunda Indians - Go Indians!

 

Jag försöker nu hindra mig själv från att slå sönder min skol-laptop.. Den vägrar stänga av sig! Den bara står där och lyser, men är bara en svart ruta!

Avsky.. Så jag fick starta min vanliga dator, här är jag nu! Har fågeln bredvid mig och han sitter här och flörtar med sin spegelbild.. Det är hans flickvän x'3

Lyssnar annars på musik och chattar.. har inget riktigt att skriva här egentligen. Chattar med Alex, som förövrigt är sjuk, och jag har fått den nödvändiga informationen att Frölunda spelar mot Färjestad ikväll.. Viktigt att veta.. *sarkastisk*

Alex är en väldigt pålitlig källa inom det ämnet, frölunda och öster, och jag hade inget samtalsämne på lager.. xD

Tittar själv varken på hockey eller fotboll, så hejar väl inte på någon heller.. Min pappa hejar på Frölunda tror jag så vi säger att jag gör det med.. Heja Frölunda! NER MED FÄRJESTAD!! xD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards