lockfagel

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Alla drack av den röda drycken utom Tor, för det var hans bror..

Av Emelie - 20 oktober 2009 16:15

Get it? Röd dryck = Tors bror? Vi hade väldigt kul åt liknande skämt vi kunde komma på ^^ Det här är blod, bara så ni vet.. NER MED VIN!

 

Heheh.. Jo du, mitt i natten en fredagskväll med två galna människor resulterar i lika galna skämt och skrattkalas natten lång. Senvar jag dödstrött vilket bara gjorde mig ännu flömmigare.. Vid två ungefär, efter skuggteatrarna, höll jag faktiskt på att somna, men då skulle Hanna och Emma självklart tvinga i migytterligare lite godis och coca-cola och sedan spelade vid vänd-åtta. Jag vann faktiskt ^^ En hel skål godis kan verka lite, men jag spydde när jag kom hem xD För att se på vårat fina godisberg bör ni kika på Emmas blogg, http://eqologisk.blogg.se, där finns nämligen bilden hon tog på skålen. Och lite andra sköna bilder från vår fredagskväll.

Dagen har väl varit helt okej egentligen, tråkigt att Emma-pemma gick hem<333, men skolan slutar inte för det. Eller.. "fängelse-med-utbildning" xD

Vi fick börja rita hus i NO:n, vi fick ett "fin" litet häfte om ordklasser till provet efter lovet, vi satt och små-flömmade på scrapbookingen Gaggo och jag och jag hade riktigt kul åt matte-lektionen idag. Kimmie var min bänkkamrat idag, och Adam på ett hörn eftersom han praktiskt taget stod vänd mot oss hela lektionen och hängde på bordskanten. Han kallade oss "två hjärnor och inget, Emelie är "två hjärnor" och du, Kim, är "inget".. Fattar du? För att hon är dubbelt så smart." Tackar, tackar, Adam :3 Adam is obsessed with Kim ^^ Ren och skär underhållning, jag hade faktiskt skitkul :''3


Ni vet att man brukar säga "vårkänslor", eller? Jag skulle vilja påstå att det är "året-om-känslor". Finns ingen riktig årstid för sådant. Man kan också säga "jävla skit", "ett rent helvete" och "bästa någonsin". Jag säger nog en blandning av alla de förslagen. Svartsjuka, ett förjävla elände. Att vara glad bara över att tänka på det, underbart.

Att inte våga göra annat än att bara stå och beundra personen i fråga i hemlighet, smärta.


Kram på er<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards