lockfagel

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Emelie - 28 oktober 2009 15:41

Min, min, min, min, min, min! MIN! <33

 

Igår hände det otroliga.. Jag satte på DVD-spelaren och matade in Twilight i maskineriet. Efter fyra månader tog jag steget och satte på min älskade film. Jag tror jag satt och småflinade lite under nästan hela filmen, både för att jag älskade den och för att jag hade glömt de lite roliga scenerna. Jag var också på väldigt bra humör, jag hittade nämligen låten som spelas till sluttexterna, där skådespelarna m.m presenteras. 15 Step med Radiohead.

Och jag fick pausa några gånger för att jag delade dessa två timmar med Kicki via sms, vi satt och dregglade lite grand bara xD

Jag har lagt märke till det tidigare, men inser ni hur mycket det låter när Edwards hud glittrar i solen?

Hear me sparkle..!

Vet ni vad jag såg på reklam här på internet idag? Jo, nu finns det tydligen Twilight tidningar här i butik. Ungefär som High School Musical tidningarna, fast det har ett vettigare ämne.. Nu tvivlar jag på att de kommer vara så väldigt bra, men jag ska kolla på Ica eller nåt efter en tidning xD Finns det så måste det undersökas.

Hej och hopp, vet inte direkt vad jag ska skriva.. Men men, här får ni lite fina Posters(några är säkert fan-made xD)


   

Fin, fin ^^

Lovely<3

 

  

<3 I love it!

 

  

Nog har vi sinne för humor ^^ Jag skrattade faktiskt när jag såg den här första gången xD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards