lockfagel

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Emelie - 29 oktober 2009 13:01

Är han inte söt?



Idag vaknade jag till hundskall.. Ibland får jag verkligen lust till att operera bort hundens stämband.

Men såklart går ju inte det. Av två anledningar, som jag kommer på nu, ett: det vore inte särskilt schysst mot Maja, två: hon är jakthund. Hon har varit extremt skällig ett tag här nu.. min hörsel håller på att paja.

Men nu har dem åkt till skogen för att jaga.. jag slipper eländet i några timmar(även om jag älskar hunden men xD), dock kommer det ett nytt plågoris hit. Syrrans kompis, Yasse, kommer hit.. Som om inte 12-åringen jag bor ihop med inte är nog! >.<

Jag får stänga in mig på rummet tillsammans med ödlan och med musik i öronen. Det är en annan anledning till varför min hörsel kommer paja xD Sådan mor, sådan dotter, eller hur? xD Är man som jag uppväxt med hårdrock på högsta volym så finns det väl inget att göra? Om man inte som min syrra skiter i att lyssna på

Idag ska jag tvinga min mamma att hjälpa mig beställa från CDON.com. jag har ju inget eget konto där.. Så vi kör på mammas och så betalar jag henne ^^ Ska köpa Riot! och The Resistance ^^


Igår kollade jag lite på HYPERLINK "http://www.sing365.com"www.sing365.com efter lyrics på några låtar, och där i kommentarerna såg jag en massa korttänkta påståenden och kommentarer.. T.ex, jag kollade upp lyricsen på 

15 Step och folk diskuterade och blev upprörda över att folk råkade gilla några av låtarna som var med, i det här fallet, i Twilight endast p.g.a att låtarna var med i Twilight. Snälla, är det något att bråka om? Hur ofta säger någon "Oj, den här låten är med i ..., nu älskar jag den låten bara för att jag älskar filmen!" ? Bara för att en låt är med i en film så tycker man väl inte helt plötsligt att låten är bra, endast för att den är med i filmen? Jag började t.ex lyssna på Paramore, Muse och Linkin Park efter att ha hört dem i Twilight. Men inte för att de var med i filmen utan för att de banden är bra. Filmen har väl fan inget med den musiken att göra? Det finns många bra låtar på det soundtracket, och då är låtarna och banden bra. Är det verkligen något att bråka om? Jag kan ge er flera förslag på bra låtar från Twilight soundtracket.

Eyes on Fire - Blue Foundation, Supermassive Black Hole - Muse, Decode - Paramore, Leave out all the rest - Linkin Park, Full Moon - The Black Ghosts, 15 Step - Radiohead..ska jag fortsätta? xD


Well, well.. Här får ni

 Stockholm Syndrome by Muse:

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards