lockfagel

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 1 oktober 2009 09:57

  

"Hello, Twilight-fans in Sweden.."

 

Äntligen får vi lite uppmärksamhet x'3 Såg att MSN hade lagt upp den nya New Moon- trailern med en hälsning till oss svenska twilighters från Robert Pattinson. Vet ni vad jag skulle vilja? Vi borde banne mig jobba för att få hit Twilight-skådespelarna till Sverige. Även om jag aldrig orkat stå i lång kö för en autograf tidigare, så skulle jag defenetivt göra det om dem kom hit. Jag vill ha Roberts autograf.. :3 Okej, dem andras autografer också.. Och, detta vore ett måste, Stephenie Meyers autograf! Hon ska signera alla mina böcker! x'3 Både dem engelska(som jag inte vågat slå upp än) och dem på svenska. Och Genom dina ögon, den får man inte glömma.

Jag tar med golvmoppen så att jag kan försvara mig mot psykopatiska Twilighters, som är helt galna! Ärligt, sådana som är värre än jag! Det finns. Alltså, folk blir ju fan nedtrampade av psykopater! Hur kan man bli hysterisk över detta under?! Galen, det går jag med på, men hell, dem är människor också!

Stephenie Meyer är faktiskt min idol ^^ Christopher Paolini som skrivit Eragon-böckerna också, men ^^

Håller på att läsa Genom dina ögon, eller The Host som den heter på engelska, nu.. Jag har inte kommit så skitlångt, men den är skitbra ^^

Kolla på bilden här ovanför nu, ta en ordentlig titt.. *dregla* Hellu, hottie<3 På den bilden längst till höger på Rob ser han faktiskt lite rolig ut.. Extremt snygg, men lite rolig faktiskt x'3


Kram på er<3 // Emme - personen bakom Lockfågel

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards