lockfagel

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Emelie - 1 november 2009 22:11

"In the full moons light I listen to the stream"

 

Det finns så mycket vackert här i världen.. Många av de tingen jag beundrar finns om natten, annat om dagen. Världen är full av magi, vi har bara glömt den naturliga skönheten och söker med blicken efter fel saker då och då.

Om jag ska citera papperet utanför biblioteket, i fönstret bredvid rummet med alla spel och prisskåpet: "Allt i världen är mirakel men vi är så vana vid dem att vi kallar dem "vardagliga"". Okej, jag kommer inte ihåg citatet helt, men det där sista stämde nog. Den 16 november är det fullmåne och då ska jag ut och fotografera månen.

Tre ting jag tycker är gudomligt vackra x'3

  • Fullmånen.
  • Stjärnor.
  • Spindelnät med dagg i.
Av Emelie - 1 november 2009 11:21

  

Vem kan motstå två underbara sötnosar som de här? Emmett är snart lika stor som Busan, men hon är ju väldigt liten.

 

Söndag morgon.. första november.. Imorgon är allt över.. Imorgon är det skola igen. Och jag känner verkligen att jag borde jobbat lite mer än 6 uppgifter i matteboken den här veckan. Och kanske inte borde ha glömt svenska häftet i skåpet.. Får öva imorgon, provet är ju ändå bara på tisdag. Sitter och lyssnar på Uprising med Muse och tycker synd om min onda nacke. Har väl legat konstigt eller nåt. Men de goda nyheterna är att det är november.. Snart är det premiär! Och jag har en plan.. jag ska in på den där biografen!

Igår såg jag på The Covenant, en film som jag velat se ett tag här nu ^^ Den var bra den :3

Har egentligen inte så mycket att skriva.. hade inget att göra här nu.


Hare

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards