lockfagel

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Emelie - 3 november 2009 16:19

A single black rose.
A single black rose to carry the load,
A single black rose to turn the road,
A single black rose to touch the soul,
A single black rose to widen your hole,
A single black rose to melt your heart,
A single black rose to force a start,
A single black rose to make you cry,
A single black rose to make you dry,
A single black rose to help you climb,
A single black rose to make you lie,
A single black rose to take a life,
A single black rose to take away strife.

 

By Natasha Ligon

 

Jag tittade lite på www.poemhunter.com och hittade denna fina dikt m.m Kolla där vet ja ^^

Tycks om den nya headern? 

Av Emelie - 3 november 2009 13:36


Spårinfo:

1. Uprising

2. Resistance

3. Undisclosed Desires

4. United States Of Eurasia(+Collaretal Damage)

5. Guiding Light

6. Unnatural Selection

7. MK Ultra

8. I Belong To You(+Mon Cœur S'ouvre Ā Ta Voix)

9. Exogenesis: Symphony  Part 1(Overture)

10. Exogenesis: Symphony Part 2(Cross-Pollination)

11. Exogenesis: Symphony Part 3(Redemption)

 

Genialiskt! We shall honer our heros, Muse! Älskvärt! Do not mobba my genius accent XD



Spårinfo:

1. For A Pessimist, I'm Pretty Optimistie

2. That's What You Get

3. Hallelujah

4. Misery Business

5. When It Rains

6. Let The Flames Begin

7. Miracle

8. Crushcrushcrush

9. We Are Broken

10. Fences

11. Born For This

 

Buga er för hjältarna! Jag sa BUGA! This is fucking amazing! Like the REA on HP-movies! xD


Mina favoritlåtar(icke i ordning): Misery Business, Crushcrushcrush, Born For This, Let The Flames Begin, Fences, Uprising, Resistance, Undisclosed Desires, Unnatural Selection..

Men självklart var alla låtarna genialiska och helt grymma <33

Av Emelie - 3 november 2009 11:40

Idag fyller min farmor... eh.. 65 år! Tror jag.. GRATTIS!

 

Ja, får väl ringa lite senare och gratta.. jag kanske kan tvinga syrran? Jag tror jag ringt och grattat från oss båda i kanske 7 år nu. Dags för 12-åringen att göra något hon med? HA!

Är sjuk idag.. igen. Visst är det underbart!? Fick åka hem igår efter lunchen för att jag mådde så dåligt.. Jag skulle vilja beskriva det som åksjuka, fast värre, blandat med yrsel och magont. Mysigt..

Iallafall, igår kom mina skivor från CDON.com, RIOT! och The Resistance. YÄY!! Har lyssnat igenom RIOT! här nu, håller på med The Resistance.

Jag kan upplysa er om att låtarna på The Resistance är väldigt långa.. T.ex I Belong To You, som även finns på New Moon soundtracket(<3), är cirka sju minuter lång xD Men skivan är riktigt bra ^^


Hare.. akta så jag inte smittar er via datorn! jag har en viss tendens till att göra det XD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards