lockfagel

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Emelie - 6 november 2009 16:25

74618.jpg

Angels or Demons? There's a way to look at for it for everything.. Good or Evil? Annoying "good" or fun "evil"?

 

Jag vet att jag har varit lite tråkig i två dagar.. bara massa lyrics. Men men, bättre nu?

- Ja, då är vecka 45's skola slut och vi har redan skickat iväg den med tåget till Landet Ingenstans. Bara vi slipper eländet så. Fredag var här nu då.. Jippie! Emma var ledig idag, skulle till Stockholm, så åter igen lämnade hon mig ensam med en massa galningar.. Inte för att du är normalare än någon annan i klassen, vännen ^^

Har varit med.. min ipod, Hanna & Co. och Fia & Co. hela dagen typ. Inte för att vi har några raster egentligen på fredagar men. Hade matteprov *host* elände och sedan typ en vanlig dag. Svenskaprovet på tisdag. På bilden idag skrotade jag min mobbade bild på Emma stående. Min modell lämnade mig för Stockholm, vänsterprasslare där xD, så jag ritade av Fia och Hanna idag, nästa vecka får vi väl tillbaka betygen på teckningarna. Jag och Adam satt och skrattade en del när Kim och Fia satte sig på Hanna när hon låg på bänken(vi ritade av henne liggandes på mage) ^^ Det var riktigt skoj ^^ Så Hanna satt fast, vi skrattade och Alex petade på henne med en linjal ^^ Stackars Hanna<3

Rätt lyckad dag alltså ^^. Efter skolan körde mormor mig till stallet, fick mocka osv. idag, sen hem. Har käkat kanske fyra muffins nu och druckit ett glas mjölk ^^ Ikväll blir det ensamkväll, bortsett från syrran.. Är det dumt av mig att för en gångs skull vilja att hon åker till mormor så jag får vara ensam till klockan 12 inatt? När jag sa det fick jag "så ska du väl inte säga" som gensvar.

Änglar och Demoner ikväll då ^^ Jag ska ha den stora teven.. jag kör ut Nathalie ur vardagsrummet. Eller så kan hon välja att se på filmen med mig, inte för att hon gillar sådana filmer.

Har huvudvärk så orkar inte skriva mer för tillfället..


Ha en mysig fredagskväll nu ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards