lockfagel

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Emelie - 8 november 2009 12:38

 

Källa: www.twilightsweden.se

 

Som ni säkert lade märke till för några dagar sedan, och jag har även nämnt det i bloggen, så kraschade sf.se-sajten och vi kunde inte komma in på sidan. Nu har jag luskat fram svaret till varför den kraschade, och det är inte särkilt förvånande att detta var orsaken: alla galna Twilight-fans. Haha! Det är helt enkelt bevisat, dessa böcker - och filmer - har förändrat världen. Jag har kopierat en del av artikeln, resten kan ni läsa vidare om på TwilightSweden.


SF:s biosajt kraschade när Twilight-biljetter släpptes

 

SF Bios webbsajt kraschade när biljetterna till Twilightfilmen ”New moon” släpptes på onsdagen. Fansens anstormning blev för stor.

 

– Det var för många som bokade samtidigt. Men innan den lade ner hade 1.200 personer köpt och 4.000 reserverat biljetter till premiärkvällen, säger Annmari Bergmark, pressansvarig på Nordisk film.

Den andra delen i Twilightserien, ”New moon”, har världspremiär den 20 november. Under onsdagen uttryckte mängder av fans sin frustration på Twilights twittrar och bloggar.


– Fansen är så starka. Twilight är inte bara en film utan ett fenomen, säger Annmari Bergmark.


O ja, vi är banne mig starka.. Mucka inte med Twilighters! ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards