lockfagel

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Emelie - 9 november 2009 19:41

             HOW TO TRAIN YOUR DRAGON

"Thank you for nothing, you useless reptile.." xD

 

Hahha ^^ Gaggo visade mig den i fredags på svenska, nu hittade jag den även på engelska. Trailern är lite olika, den engelska är längre tror jag, och Hickes, eller Hiccups, röst låter bättre till den animeringen på svenska. Fast den är riktigt rolig på engelska med ^^

"Dattada, we're dead." Hahha XD Så roligt ^^

I vilket fall, premiär mars.. någon som ska se? Jag ska xD Woho! Så, nu får vi planera lite ^^


Hare ^^


11 dagar till New Moon premiär


Av Emelie - 9 november 2009 17:57

Keep me safe inside
Your arms like towers
Tower over me

 

Status: trött och eländig. Orkar inte med något.. Slutade skolan vid 20 över två, sen stallet, efter det handla mat m.m Kom hem nu vid fem i sex. När jag är trött och eländig kan jag även vara instängd och sentimental. Ingen rolig person att ha o göra med alltså. Stackars mamma<3

Luktar äckligt här nu.. syrsor. Ska sitta och stirra surt på dem senare kanske ^^

Sitter och knarkade "We Are Broken", där en del av mitt favoritsycke finns här ovanför, förut.. nu lyssnar jag väl mest randome på Rock 'n' Metal -listan. "Undisclosed Desires", en annan väldigt fin låt, "Boulevard of Broken Dreams", "Curly Sue", "The Ghost of You", "Disenchanted" and so on.


Hare


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards