lockfagel

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Emelie - 10 november 2009 20:05

  

Paint igen.. det är rätt skoj ^^

 

Älskar, älskar, älskar Twilight citat! <3


"Take care of my heart, I've left it with you" - Edward Cullen

 

-"You're my sun" - Bella Swan

-"Yeah, but I can't fight an eclipse" - Jacob Black

 

-"I dazzle people?" - Edward Cullen
-"Yes" - Bella Swan
-"Do I dazzle you?" - Edward Cullen
-"Frequently" – Bella Swan

 

"Bring on the shackles, I'm your prisoner." – Edward Cullen

 

-"Fall down again, Bella?" - Emmett Cullen
-“No Emmett, I punched a werewolf in the face.” –Bella Swan

 

"She’s diabolical." - Emmett Cullen

 

"You haven’t changed at all. I expected a perceptible difference, but here you are, red-faced just like always." - Emmett Cullen

 

"I’m really glad Edward didn’t kill you. Everything’s so much more fun with you around." - Emmett Cullen

 

"It doesn’t count until she’s conscious, Rose." - Emmett Cullen

 

"I have to step out for a second. Don’t do anything funny while I’m gone." - Emmett Cullen

 

"If you don’t send Edward out, we’re coming in after him!" - Emmett Cullen

 

"You’re monopolizing the bride. Let me dance with my little sister. This could be my last chance to make her blush." - Emmett Cullen

 

"You scared me for a minute there. I thought Newton was dragging your dead body off to bury it in the woods." - Edward Cullen

 

"Let’s you and I not push poor Mike any further this week. We don’t want him to snap." - Edward Cullen

 

"Are you referring to the fact that you can’t walk across a flat, stable surface without finding something to trip over?" - Edward Cullen

 

-"Distract me so I don't turn back" - Edward

-"Ehm.. You should put your seatbelts on" - Bella

-*Laugh* "You should put your seatbelts on" - Edward

 

"Hunting vampires is fun. It’s the best part of this whole mess." - Jacob Black

 

"You broke my nose, idiot." - Paul

 

"It’s too bad we missed the fight. It sounds like it would have been entertaining to watch." - Jane


"It's twilight" - Edward Cullen

 

HAAHAHAHAHAHHAHAH!! Jag verkligen älskar det här <333

Av Emelie - 10 november 2009 16:52

   

Tycks? Ser lite mobbad ut enligt mig, men den bästa jag gjort(som liknar den någorlunda) ^^

Konstnär *host*: Emelie.. Eh.. JAG!

 

Jaha, då var det tisdag igen och med den kommer scrapbooking i skolan ^^ Vi tre, jag, Emma och Gaggo, har faktiskt rätt kul när vi stänger in oss i ett grupprum med pennor, papper, stickers och datorer ^^ Emma målade en regnbåge med.. en massa saker på den XD Gaggo målade.. vet inte riktigt, hon satt med datorn och höll på i Paint med några tecknade bilder på Jacob Black som varg ^^ Jag målade den här bilden ovanför. Jag försökte måla av blomman på New Moon bokens framsida. Är röd på fingrarna nu efter tuschen x''3

Fick VG på matteprovet.. YÄY!! :3 Gick bättre än jag trodde ^^ Hade svenska provet, jag kunde varken tänka eller koncentrera mig, så fick lite ångest och fick lämna in ett kasst prov. Suck..

Har suttit och försökt klistra ihop något i paint samtidigt som jag laddat upp bilder på typ.. min hand XD Tog kort på min hand som är lite röd efter tuschpennan xD

Kom nu på att jag inte stängt av kameran eller dratt ur USB-kabeln. Snyggt, Emelie, snyggt :3

Måste reservera New Moon biljetter hära.. När Hanna berättade att hon och Gaggo skulle se filmen den 25 eller nåt, det var droppen. Jag står inte ut.. Kommer bli så hemskt om jag inte ser den snart och dem två retar mig.. Rätt skoj, men hemskt XD Måste göra upp med Emma och sedan snacka med Kicki om hon ska med.


Här kommer lite fler bilder som jag laddade upp här nu ^^


Kolla vilken fin bild jag hittade idag! Jag har klistrat in "New Moon" stämpeln dock ^^

    

Hallå du fina lilla biokort värt 200 spänn som jag fick i födelsedagspresent..

(Har ett till.. ett fint kanin-kort där Emma bjuder på snacks och biofilm XD)


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards