lockfagel

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Emelie - 13 november 2009 17:36

The newborns - woho! Känns dock lite väl New Moon-it för att hålla till i Eclipse.. Utom den fina Eclipse-symbolen under texten ^^ <3

 

Fredag igen.. WOHO!! Har inget att göra direkt.. ska nog sätta på en film tror jag.. orkar inte med något. Har ätit massa godis och dipp.. blev trött nu när sockerkicken är över XD *snaaark* Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva.. började med inlägget för några timmar sedan, sen tittade jag på teve tills nu typ ^^ Avatar, på Nickelodeon, började och jag ville se hur serien slutade.. så fick jag inte se det och tvingas vänta igen på slutet. Hade en period för några år sedan när jag brukade titta på det.. Fast de visade bara samma avsnitt hela tiden, men nu är vi påväg mot slutet XD

Men men, vi börjar närma oss datumet  som vi så länge längtat efter.. New Mooooon.. Jag är bara lite hög på det nu XD


"I want you to be happy—no, not even that much. I just want you not to be miserable." - Charlie Swan, New Moon

 

7 dagar kvar till New Moon premiären!!

 

 



Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards