lockfagel

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Emelie - 19 november 2009 20:01

Herrejävlar.. New Moon kom upp på RAPPORT!!

Om ni inte såg rapport här nyss så kan jag rapportera att New Moon var med på nyheterna! Ikväll ska det omdisskuteras om filmen ska ha 15-årsgräns eller inte.. Jag är stum.. xD Vanligtvis tittar jag inte på nyheterna, men jag stod i köket och när orden New Moon yttrades då tittade jag minsann upp. Så fort man säger något om Twilight Sagan, även när det bara är ett namn så tittar jag genast upp och har öronen spetsade. Jepp, sån är jag XD

Men ändå, dem ska omdisskutera!! Vår älskade film kom upp på NYHETERNA!! OMAAGAAAAD!!!! It's fucking unbelivable! I LOVE YOU! <33 Nu ska jag vrål-sms:a alla twerds jag känner! IIIIIHH!! XD


Hare<33 Håll ögonen på svt1 om ni vill se rapport senare XD

Av Emelie - 19 november 2009 15:38

  

Det är det heliga datumet! Arla Mejeriet har hört våra skyhöga skrik av längtan efter New Moon! Eller.. det är ett sätt att se på saken. Den mest logiska är att mjölken går ut då, men en twerd kan aldrig tänka logiskt såklart XD

 

Torsdag den 19:e november 2009.. Ni inser att det här är en viktig dag i en normal twerds liv? Det är dagen före den officiella New Moon premiären, dagen som vi så länge längtat efter.. det känns som om det var igår som jag satt framför kalendern i köket en fin vårdag och längtade och längtade. Imorrn är vår längtan över.. sen kör vi hårt även på Eclipse i mars! :3

Okej, det är ju en smygpremiär på filmen ikväll - Twilight Saga kvällen på Sf bio.. GUD VAD JAG VILL GÅ PÅ DEN! Men självklart blev biljetterna utsålda på några minuter och det är för sent när det är skola imorrn. Tusan också..-.-

Men, men, jag ska se den på bio ändå ^^

Kom precis hem från skolan.. Spanska prov idag.. o.o Ganska oförberett om ni frågar mig. Vi fick en dum liten lapp där det stod vad vi skulle öva på, sen var det en massa annan skit som vi inte övat på. Crap!

Var hos doktorn, missade gympan.. "Jippie!" Tänkte jag först.. sen visade det sig att vi inte skulle dansa utan fick göra vad vi ville.. OCH JAG MISSADE DET! Fan, nu måste jag vara med på dansen nästa vecka.. Men jag kommer göra det under protest. Nu kör vi min lilla klumpighet plus dans, som jag förövrigt suger på, vad blir det? Jo, katastrof. Avskyr dans. En av anledningarna till att jag inte gått på discon sedan typ fyran. Allt som är liknande dans eller sång sker under protest.

Sitter och lyssnar på musik nu.. ska öva lite på engelska läxan som jag senast tittade på var.. ehh.. aldrig. Lovely! -.-''

Annars har min dag varit rätt bra ^^ Har inget att skriva ^^

"Well, the wolf’s out of the bag now." -  Embry Call, New Moon


1 dag kvar(borträknat Twilight-kvällen) till New Moon premiären!

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards