lockfagel

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Emelie - 21 november 2009 11:33

Har jag någonsin sagt att jag är en fantasy-nörd? Och fågel fenix är en av mina favoriter ^^

 

Breathe like you want to live, fine, tell me lies
Take everything you want, blame all the lucky ones
Side, It’s alright

Känner mig väldigt lat idag.. Gick inte upp förrän vid ungefär 11 och lämnar inte lägenheten. Men vad ska jag göra? Mamma är i stallet och kommer inte hem på ett tag. Försöker för tillfället titta på trailern till Avatar, men icke! Ibland hatar jag mitt sega internet.. det tar hur lång tid som helst att ladda en video eller någon låt. Funderar på att sätta igång nåt spel, men Nathalie har Sims 3 och dem andra spelen har jag typ varvat eller vägrar försöka igen xD Jag får t.ex panik när jag spelar Mario Galaxy på Wii, när den där dumma köttätande-växten/dinosaurien jagar mig på äggplaneten.. Dumma planta.. o.o

Hm.. kanske ska leta upp Sims 2? Syrran blev lite tokig när hon fick reda på att det kommer ett nytt expansionspaket till Sims 3 igår, hon är sådan med Sims och jag med Twilight xD

En annan kompis från mellanstadiet berättade igår att Kicki hade gjort korstecken åt henne och fräst när hon berättade att hon gillade Grey's Anatomy mer än Twilight nu. Tror Kicki gjort så mot mig någon gång.. fast för något annat o.o Det är rätt skoj ^^

Ingen New Moon i helgen, olyckligtvis, men nästa helg/fredag kanske vi går ^^ Ska försöka få med alla, jag klarar inte av att vänta längre!
Okej, nu blir jag förbannad.. Trycker på "spela trailer" på Avatar, den laddar i typ tio minuter, sen kommer den förbannade rutan upp igen med "spela trailer" och så börjas det om.. Jag blir ju fanemig galen!

Nej, nu startar jag ett spel.. Orkar inte med internet idag!


Hare

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards