lockfagel

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Emelie - 22 november 2009 18:54

  

Vill ha den här XD Och en massa andra jag hittade ^^


Hahha! Har kollat runt lite Twilight realterade tröjor osv, en del av dem här är väldigt roliga ^^ T.ex den här kassen, jag tror jag vill köpa den XD

Har varit ute i vagnen idag, gick väldigt bra ^^ Bella tyckte det var skitkul att dra vagn igen ^^ Det var allt länge sedan nu.

Lyssnar på "Burn it to the ground" med Nickelback för tillfället, väldigt bra låt ^^ Kände mig lite mordisk ett tag. Jag har nu fått fram svaret till frågan: vilken hemsida laddar segast? Jo, klädbutiks-hemsidor! Såsom H&M, Gina Tricot, ja ni fattar poängen. Laddar extremt segt.. tur att jag aldrig går in på sådana hemsidor XD Utom just, *host*, just nu XD Hittade några snygga tröjor XD (Om de har roliga motiv så är det skitkul att kolla sånt ^^).

Har inget direkt att skriva, ville bara visa kassen XD


Hare ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards