lockfagel

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Emelie - 30 november 2009 10:23

Är det bara jag som tycker hajar är grymma? XD

 

Ja, hela helgen har jag nördat Discovery och Animal Planet av någon anledning ^^ Dels för att jag är sjuk så kunde inte gå på bio, det finns inte ett skit att titta på på dagarna och jag har knappt orkat titta bort från teven..Just nu tittar jag på Crocodile Hunter. Nån gång i veckan går ett animeringsprogram jag vill se, på Animal Planet går roliga program lite då och då. I fredags tror jag såg jag och syrran på en kille som grillade en ekorre ute i öknen.. "Shit, my squirrel's on fire!" xD

Sedan såg vi ett djurprogram med en hoppande vithaj, Shark Tribe var intressant. Även det om hajar ^^

Hajar är allt bra häftiga, även om jag faktiskt tycker mycket bättre om späckhuggare<3

Har försökt skriva lite om Island här nu.. Hemma idag igen o.o' Ska försöka gå imorrn. Jag skrev typ några meningar om Islands religion innan jag blev dödstrött o.o''

Men hallå! Var är krokodilerna? Jag ser bara en massa fåglar! Oh, björnar! XD Det här är banne mig ett roligt program ^^;


Hare


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards