lockfagel

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Emelie - 3 januari 2010 12:08

*cry* It's so saaad! :'( I shall destroy Lord Voldemort.. AVADA KEDAVRA! You might have taken one of them, but you wont get Harry!!

 

Och nej, jag är fortfarande extremt HP beroende ^^ Det har inte gått över ^^

Och därför håller jag på att bli galen över att jag inte har bok 3!! DÖÖÖ!!

Ja.. Igår var det alltså Flammande bägaren på das teve, woho! När jag såg den satt jag och försökte få mni syrra at vara tyst.. "Vem vinner?", "Vem är han?", "Filmen är inte alls bra!" Gaaah! Men jag var ändå i himmelriket under filmen ^^ Underbara film<3 Och, hm, satt man ju självklart och dreglade.. liiiiiiiiite när Rob dök upp på bild ^^ Och dog en smula när han dog.. Men jag menar, titta på honom!

"Bloody hell, he's hot!"

Filmens största idiot: *trummvirvel* RONALD WEASLEY! x''3

Filmens absoluta snygging: *trummvirvel* CEDRIC DIGGORY!! <3

Filmens wierdo: *trummvirvel* BARTY CROUCH JR!!

Filmens "I don't get it" person: *trummvirvel* CHO CHANG! (I just don't get her..)

Jag kommer inte på fler XD "Filmens hjälte" - uppenbart. "Filmens skurk" - uppenbart.

Men om vi kört Fången från Azkabans "absoluta snygging": HARRY POTTER! XD

Anyway... Igår var det Star Wars II, och jag tror pappa försöke förvandla mig till en Star Wars-nörd XD I varje fall de Star Wars från 1999-2005 ^^ Ikväll är det trean ^^ Jippie :3


Hare ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards