lockfagel

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Emelie - 4 januari 2010 11:00

Ungefär någonstans i andra perioden (se bild) blev det värsta böghögen vid svenska målet XD

 

I natt spelades JVM-matchen Sverige-USA som tyvärr slutade med 4-2 till USA, som jag satt uppe och tittade på halva första och hela andra perioden. I första perioden: Sverige får stryk. Andra perioden: Sverige gör två mål och USA ett - det står 2-2. Sveriges sportkommentatorer: kan inte räkna XD

Självklart märkte inte jag det här, hade inga glasögon på mig så såg lite suddigt, utan det var pappa som satt och pekade ut deras tabbar ^^ Alla tre svenska kommentatorerna, däribland Niklas Wikström tror jag, satt och skrek "Det är tre mot två!" nästan hela tiden, men det roliga var ju att det nästan aldrig var tre mot två :3 Jag hade då jätteroligt åt det x'3

En dålig sak var att Sverige blev utvisade hela tiden, men att en av USA's spelare nästan spelade tennis med pucken såg dem visst inte O.O


Nu kommer vi till ännu en fråga: Varför bryr jag mig? Det undrar jag med, men det var skoj när kommentatorerna inte kunde räkna XD'


Hare

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards