lockfagel

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Emelie - 6 januari 2010 23:03

OME! Why haven't I've seen it yet?!! Jag som längtade så efter uppföljaren!! <3

Av Emelie - 6 januari 2010 16:18

One of the beauties in our world is eyes; the mirror of your soul.

 

Seriöst, ögon är bland de vakcraste tingen jag vet i hela världen, därför tar jag mycket bilder på bara mina ögon (inte mitt öga på bilden, hade ingen egen bild på den här datorn). Och jag blir även väldigt dålig på bild >.<'

För en stund sedan kom jag hem från ett skojigt litet party tillsammans med "Das Girlz"<3 Vi tittade på Top Gun (end av de bästa filmerna som någonsin gjorts enligt mig ^^) och sedan tjötade vi till klockan halv tre på natten innan vi lade oss till sängs ^^ Om vi haft en flaska vitt vin också så hade det varit ett riktigt 18-års tjejparty xD

Ligger i sängen med Das Laptop och tittar halvt på Star Wars VI. Tyvärr måste jag säga att de tre första filmerna är bättre än de sista, som faktiskt kom före 1:an, 2:an och 3:an. Luke Skywalker är inte alls lika rolig som Anakin Skywalker ^^ Sorry.

Och jag stör mig så på dockorna! Hur kunde man skapa film utan ANIMERING förr alltså?! Därför är Yoda inte alls lika skojig i de tre sista filmerna. "Döda dig jag ska" XD Han snackar så roligt ^^

Whatta?! Är det någon som blir uppkäkad eller va fan?! XD


Nej nu måste jag verkligen få skrevit mitt rollinlägg, hann inte igår! See yaa 

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards