lockfagel

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Emelie - 7 januari 2010 17:23

 

My new shooe, I've got the other one to xD Min syster hatar dem XD


Efter SEX skobutiker och TVÅ Kappahl hittade jag de här skorna XD Kappahl var vi bara inne på för att min syrra ville dit *spy*

Har varit i sta'n idag för att leta skor som in förstår, det blir lite kallt med gympadojor hela vintern. Min tår trillar snart av XP

Nu är det officiellt: Stallet.se mobbar mina pojk-karrisar.. >.<' Kicki provade att gå med i ett roll med en av dem hon med, men nähä! Så det är inget fel på MITT internet eller MINA datorer. Har därför skrivit ett klagobrev, hähähä :3

Nu ska ni få höra något helt otroligt, EN av alla idol-peoples är inte fullt så löjliga som de andra. Nämligen Måns XD Syrran ville inte lyssna på Nickelback i bilen, så hon satte på sin Måns-skiva och jag råkar gilla två låtar på hela den skivan med 12 spår. Så han är inte fullt lika meningslös som de andra "idolerna". Mähhäähhä :D

Mina nya favorit-skratt: Mähhähähähä och hähhhähähä xD

Tja.. tänkte egentligen bara visa mina gudomliga stövlar (stövel), har inget mer intressant att skriva antar jag ^^


Hare<3


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards