lockfagel

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Emelie - 11 januari 2010 15:25

To the seconds that we lost
I looked up and saw you
I know that you saw me
We froze but for a moment
In empathy


I brought down the sky for
you but all you did was shrug
You gave my emptiness a name

 

Känns som att jag har så lite att skriva numera.. Tja, idag började skolan. Vi hade verkligen en riktigt tuff dag, det är knappt att jag orkar resa mig ur sängen nu XD Nej, inte alls, vi kom dit som vanligt vid klockan 08.25 och disskuterade det nya schemat för vårterminen, kasst, och sedan fick vi rast i en halvtimme. Efter det kom vi tillbaka till klassrummet och fick välja mellan att åka pulka eller se på film med popcorn och läsk, vad tror ni alla valde? Jo, film såklart. Vi tittade på "Hancock", sedan  när den var slut gick vi till lunchen och fick sluta! Jobbigt, eller hur? Jag är helt utmattad XD

Lyssnar på musik, som vanligt och försöker komma på nya namn till mina roll-karaktärer, killar alltså.. Väldigt jobbigt.


Dagens låt: "Audience of One" - RISE AGAINST

 

Update kl. 18.53: Jag är dödstrött, jag tror någon smugglat sömnmedel i min mat.. Och då menar jag skolmaten. Har även skittråkigt, är för trött för att komma på någon handling till något roll. Okej, bloggplatsen mobbar  mig idag, det tar ju evigheter om det ska bli någon fungerande text över huvud taget idag! Arrgh!!


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards