lockfagel

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Emelie - 15 januari 2010 18:40

Tycker ni att det här ser ut som en olycklig häst!!?!!

 

Fan, jag borde skapa en kategori för när jag är förbannad. Vill ni veta varför jag är förbannad? Jo för det är någon idiotisk lite snorunge som fått för sig att travet är rent och skärt DJURPLÅGERI! Och även efter att man försökt förklara för den jäveln ett antal gånger att det inte är djurplågeri, utan de flesta travhästar tycker om att springa i travet och att de är byggda för att springa fort i trav och dra vagnar efter sig. HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT FATTA!?! Och förstod skitungen? Neeeeeej, det är hemskt att "tvinga" hästarna att springa.. "¤#%½½½"#¤#¤¤¤%%&&&*biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* Din lilla fucking son of a bitch, motherfucker, pissråtta!

Det är detsamma som att det är DJURPLÅGERI att låta en hopphäst tävla i hoppning. Men nej, detta är inte djurplågeri! "Travet är bara en massa pengagalningar som tvingar hästar att springa!" Men vad fan är inte hoppning det då!?! Eller galopp?! Nej, jag orkar helt enkelt inte med det. KOLLA I EN RIKTIG LAGBOK FOR GOD'S SAKE!.


Alltså, jag känner mig lite som Knatten just nu.. "Jag ska elda upp dig!"

Av Emelie - 15 januari 2010 17:47

When it rains it pours
Like summer storms, the skies as grey as leaves.
The rivers flood the banks and spill into the streets.
But the people laughed and swore that they'd restore
The city piece by piece.
And then the clouds gave way as if to agree;
When it rains it pours.
It pours,
When it rains it pours.

 

Oj oj, nu har jag allt varit lite lat i några dagar.. eller har jag? Nej, jag blev otroligt irriterad av att varje gång jag försökte skriva ett inlägg så slog min laptop och bredbandet ihop sig och mobbade mig totallt! Det var helt efter! När jag skrev någonting så tog det några minuter innan orden kom fram och om jag kom på att jag stavat fel så var jag tvungen att gå tillbaka, vilket tog dubbelt så lång tid. Alltså, Jag + internets mobbattack = Emelie spårar ur.. O.O

Sitter här i halvdunklet och skriver med en katt i knäet, är proppmätt och skriver lite då då ^^ Såhär har mina senaste dagar varit:

Tisdag: Zomiade mig till skolan, zombiade i skolan, kom hem och slöade resten av dagen.

Onsdag: Samma här.. Fast jag lånade Harry Potter och fången från Azkaban på bibblandet ^^

Torsdag: Samma, fast jag läste i min bok och brottades med min syster.. eller tja, hon var klängig och jag försökte putta ner henne på golvet xD Det resulterade i att hon knuffade ner mig istället o.o'

Fredag(idag): Längsta skoldagen i veckan, redovisade SO-arbete från förra terminen och hittade en massa STAVFEL under tiden som vi redovisade.. Jag ska inte gå in på några detaljet x'D

Pappa hämtade mig från skolan, jag råkade slänga min gympaväska på lillasyster.. *skratta tyst* Och nu sitter jag här ^^

I flera dagar har jag knarkat låten "Lux Aeterna" xD Underbar<3<3 Och nu knarkar jag "Historia Calamitatum" med RISE AGAINST ^^ Och jag är jävligt avundsjuk på Adam som med sin mobil har skapat ett Muse-tema men jag kan inte ha det på min mobil! AARRGHH!! Han visade mgi det bara för att plåga mig, precis som när han sa att han hade "Black Holes And Revolutions" på mobilen men ville inte skicka några låtar! Så idag är jag lite sur på honom..

Nu ska vi konstatera detta: När Emma blir sur på Alex eller någon av dem som sitter bakom oss så kastar hon MINA grejer på dem! Vilket resulterar att hon måste försöka byta tillbaka mina grejer på ett väldigt oproffsigt sätt.. Jag pratar med dig EMMA!! (http://eqologisk.blogg.se)


Hare ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards