lockfagel

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Emelie - 24 januari 2010 18:51

Min nya favoritskådis, that's right. PATRIK WARBURTON!

 

Okej, min nya favoritskådis är Patrik Warburton, han är så cool xD Så, mina favoriter är: Robert Pattinson, Jim Carrey & Patrik Warburton. ^^

Tittade nyss på "Get Smart", väldigt skojig film xD Hm.. Har inte kunnat nå datorn sen jag kom till pappa igår, hela lägenheten var till en början ockuperat av en massa grejer till vattensängen. Pappa har nämligen nu fått upp den gamla vattensängen och det saknades lite delar så vi fick såga, lyfta och slita tills man kunde ta sig någon annanstans än till köket, badrummet och hallen. Men nu är allt klart! Eller nästan.. ska mixtra i vardagsrummet när vi skaffat andra delen av den nya soffan, som alla älskar. Vi har fotöljdelen just nu, och i den har jag, min syster och två katter legat i hela dagen framför teven. Japp, vi får alla fyra plats i den xD

Det har varit en riktig slappahelg, bortsett från mixtrandet med möblerna osv. Igår tittade vi på andra halvan av Spiderman 3, som var lite smårolig den med ^^ Och jag har värsta ögat för skådisar. Han som spelar Eric Forman i "That

s 70's show" var ju med i den filmen! Epic! xD Tyckte dock att de kunde letat reda på en snyggare Spiderman :3

Nej, jag har väl inte så mycket mer att skriva.. Imorgon är det den härligaste skoldagen på hela veckan.. Jag älskar härmed måndagar av den orsaken och hatar dem för att då är det fyra dagar kvar av skolveckan >.<


May the Force be with you, mates ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards