lockfagel

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Emelie - 9 februari 2010 17:42

Well hello there, beautiful.. <3 Jag skulle gärna skaffa en sån här ^^

 

There's a raging fire in my heart tonight
Growing higher and higher in my soul
There's a raging fire in the sky tonight
I wanna ride on the silver dove far into the night

'Til I make you take me out on your mighty wings
Make you take me on your mighty wings across the sky
Take me on your mighty wings
Take me on your mighty wings tonight

Status: Glad av en kaffekick

Lyssnar på: "Hairline Fracture" - RISE AGAINST

Nördar: Top Gun & HP

Måste: Plugga.. och leta efter tejp

Vill: Strunta i att plugga

Har: Druckit kaffe och käkat kakor

Ska: Plugga och lyssna på musik tills trummhinnan spricker.

Känner för att: Slå ner en istapp från taket och leka Harry Potter xD


Damn, den låten är så bra! Jag sitter just nu och nördar bra Top Gun låtar (älskar den filmen) samtidigt som jag har en rejäl kaffekick. Upptäckte igår att låtarna jag spelar på iTunes visas som ett personligt meddelande på MSN, det har det aldrig gjort förut!

Förresten! Jag, med hjälp av min mamma eftersom jag var i skolan, har äntligen fått en PRAO-plats! Puh, nu har jag alltså ingen panik över det längre. Tänkte svänga förbi imorrn och prata igen det här med kontaktlappen som SYO vill ha in.

   Imorrn är det hemkunskapsprov *domedags-musik* och jag har pluggat.. dåligt. Men ändå känner jag ingen ångest över det. Pluggade lite på gårdstiden igår, men tyvärr var jag mer intresserad av chattandet på Omegle.com då vi spammade alla att gå in på en gayporr-hemsida.. Bara så ni vet, det var Alex' idé, jag hade inget med det att göra.

För att göra det soklart vad vi har att läsa på till provet:

sid.

7-12, 48-49, 51-55 och 70-75..

Jag avskyr den randiga boken som ny gått sönder.. INTE MITT FEL! Jag behöver tejp.. >.<


Hare gött, mates

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards