lockfagel

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Emelie - 14 februari 2010 21:56

  

This is the way to live; Twilight, Hp, Vampire, books, music.. Fox.


Järnspikar vad jag kommer vara pigg senare! Har käkat typ.. ehh.. nej, jag tappade räkningen, men i varje fall många Fox-kolor nu och jag kan inte sluta! det är lite såhär: "Jag tar en fox, sen inget mer" och sen tar man en efteråt av reflex! Damnet, this is real stuff. Japp, här ovan ser ni mitt knark.

Okej, tredje inlägget idag.. Varför?

Första inlägget: För att få något skrivet nån gång!

Andra inlägget: För att det var Remember Me video, hello!

Tredje inlägget: Jag är uttråkad och käkar mycket Fox.

Mamma köpte en hel godispåse fylld med Fox till mig idag - älskar dig mamma<3 - och jag kan inte sluta äta dem! Precious.. precious.. *härma Gollum i Sagan om Ringen* Okej, jag har knappt sett på Sagan om Ringen, bara den delen när han Gollum (han heter det va?) säger det där och är besatt av ringen.. och någon av slutstriderna. Jah, ni fattar.

Sitter här nu.. klockan fem över tio på kvällen och käkar fox, kollar roll, chattar och lyssnar på musik. Tror jag ska försöka sätta på Twilight lite senare, eller så läser jag Isöhäxan som jag ÄNTLIGEN börjat på. Undrar när Kicki börjar sakna den xD Måste låna Da Vinci koden & Änglar och demoner- böckerna av henne också.. jag blir galen! Adam bara råkade läsa Da Vinci koden på svenskan och lät inte mig ens läsa på baksidan.. Damn you, Adam! Men jag ska läsa den, var så säker.. *maniskt skratt*


Jaja, sov gött folks!

Av Emelie - 14 februari 2010 10:35

Hahahhaah, jag får nästan skapa en kategori för den här filmen också xD Älskar den här scenen. Älskar även Roberts flin vid 00:19 efter att han slängt vatten på Emilie xD Så gulligt<3

Av Emelie - 14 februari 2010 10:00

  

Så söta dem är ^^ Tycker även att bilden passar in på Alla Hjärtans Dag


Okej, nu är det den 14 februari.. Vad tänker ni på när jag säger 14 februari?

1. Alla Hjärtans Dag

X. Söndag

2. 34 dagar kvar till New Moon release

   Ja, jag tänker i varje fall på alternativ 2. Själv firar jag inte Alla Hjärtans Dag (bortsett från att das Girlz har fått för sig att köpa presenter -.-)

 Det är bara 34 dagar kvar tills jag förväntar mig hitta ett paket från CDON på posten - gör mig inte besviken! Därför tänker jag ägna en liten stund åt att meditera New Moon och även lära er hur man gör. Det är bara några få enkla steg för att bli en del av New Moon.

1. Leta upp några bilder från New Moon eller som relaterar till det.

2. Ladda din spellista med låtar från dess soundtrack.

3. Snoka reda på texten till låtarna.

4. Stirra nu på bilderna och lyssna på låtarna.

Bon apetite! xD

Själv stirrar jag just nu på den bilden här ovanför och lyssnar på "Hearing Damage" med Thom Yorke. Underbar<3


Trevlig Alla Hjärtans Dag ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards