lockfagel

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Emelie - 16 februari 2010 19:39

Awww... <3 Han är ju så söt<3 Och så jag xD

 

Är han inte underbar?!

"Dark Drakken är sprängfylld med svart magi. Han är väldigt kreativ när det gäller att handskas med elaka personer.

Dark Drakken får deras ondskefulla tankar och negativa energi att studsa tillbaka.

Av någon anledning avskyr han folk som gillar musikaler. Och detsamma gäller alla som använder mobilhölster.

Dark Drakken ser till att alla som förtjänar det får smaka sin egen sura medicin."

Han är helt enkelt bedårande ^^ Jag får banne mig köpa en sån här xD

Av Emelie - 16 februari 2010 18:24

Hittade den här lilla sötnosen nyss, så söt<3

 

*gasp* I love it! Hittade ett antal Eclipse bilder nyss och jag blir så.. rörd över hur söta de är. Sån.. känslomässig laddning, gah jag älskar det helt enkelt! <3 Jag vet, jag är lite svag för äkta, känsloladdad passion. Inte slaskromaner, utan det får ju faktiskt vara något ordentligt. Och Twilight Sagan råkar vara full av det.


Älskvärt  

Av Emelie - 16 februari 2010 17:42

  

Ihh.. I love you, dearest <3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 

Ja, jag är lite kär i den här underbara filmen. Tror jag blir lite "svävar på moln"-ig varje gång jag ser på den här filmen. Underbar, det är knappt så att det fina ordet beskriver den bra nog.

Så igår klockan.. kvart över tio på kvällen satte jag alltså på den här filmen och låg och smålog lite för mig själv i drygt två timmar. Tittade självklart lite på Deleted Scenes också, heheh ^^ Jag älskar den där scenen "Bella, your number was up the first day i met you", så söt! Fast är lite emot det där när han biter henne i fingret. Edward skulle aldrig göra det där, han har alldeles för dåligt självförtroende för att ens tänka på det! Han är rädd att han inte skulle klara att kyssa henne, det är väl fan värre om han biter hål på hennes hud!

Men det är gulligt ändå<3 Älskar den.

Tycker att de kunda tagit med den där Carlisle och Esme scenen ("She brought him to life"), den är också väldigt gullig. Tycker det är för lite Carlisle och Esme i filmen, så den hade inte skadat att ha med.

Fan vad jag älskar den här filmen<3 Mår otroligt bra av att se på den. Längtar så till New Moon<3


"You wanna know what I taste like?" - Bella

"Yeah, sure" - Edward


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards