lockfagel

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emelie - 17 februari 2010 16:43

 

"Death is easy, peaceful.. Life is harder." - Isabella Swan

 

Jag älskar den scenen i Twilight, den är så fin. Dels för att jag älskar "Let Me Sign" som spelas och för att det är så vackert. Älskar det där citatet ovanför, så underbart.

Sitter här och har huvudvärk.. ska påbörja min tredje kopp té idag. Tror aldrig jag druckit så mycket té som jag gjort de här två dagarna på en hel vecka tidigare. Jag tror jag håller på att bli en té-missbrukare o.o

Nej, men just nu är det medicin mot huvudvärk, tydligen hade vi inga Bamyl hemma - Anders hade ställt in ett tomt paket i badrumsskåpet.. -.-

Lyssnar på "Photograph" by Nickelback, den är väldigt fin. Har lite roll att svara i, känner lite ångest över det. Sedan har jag kvar lite NO grejer att göra.. Dumma prov på måndag! Orka. Så jag känner lite ångest just nu.

Och nu får jag även rappa på med att läsa ut Harry Potter böckerna, har läst två kapitel ur Fenixordern igår, men på fredag är det HP maraton hos Kicki (med inslag av Vampire Diaries och Legend of the Seeker xD).


Nu.. låt mig njuta av mitt té, hare gött.

Av Emelie - 17 februari 2010 11:17

Jag börjar känna mig lite otålig nu.

 

Gaaah, fy vad jag blir otålig nu. Har trillat tillbaka in i min längtan efter den här boken. Käraste faster, om jag inte får boken snart som julklapp så köper jag den själv! Hon skulle byta en annan bok mot en jag redan fått i julas, och då valde jag den här. Och jag känner ett jädrigt sug efter att få börja läsa den. Tror nästan det här kan bli min nästa obsession.

Sitter för tillfället och lyssnar igenom soundtracket på Bree Despains hemsida, och för att vara ärlig har ingen av dem riktigt fastnat hos mig. Alltså, Stephenie Meyers soundtrack till böckerna är faktiskt bra - Brees är nog inte riktigt min stil. Men boken är definitivt det.

Jag kände igen två band på soundtracket - Radiohead och Death Cab for Cutie.

Nä, nu får jag banne mig hämta ytterligare en kopp te, huvudet känns tungt. Måste plugga idag också - crap..


See you later, pals

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards