lockfagel

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

"I have lost the will to change.."

Av Emelie - 22 februari 2010 09:10

Heheh.. I like the wiz guy ^^

 

'

Hahaha xD De här klistrade fast ett flin på mina läppar idag ^^ Fler finns här: http://angelstarcreations.com/special/signs/signs2.htm

 

22 februari 2010

Idag är jag hemma -.-' Medans alla andra i min klass börjar skolan så ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Eller tja, alla utom Emma då som är fast i Värmland p.g.a att järnvägsspåren snöat igen xD Hon kommer inte hem!

Mår faktiskt dåligt idag; hängig, ont i magen och bly i hjärnan. Omöjligt att jag skulle orkat skriva fysik provet idag.. Ont i magen kan ju kanske bero på att jaag är hungrig, men men.

Får helt enkelt skriva provet en annan dag, inte mer med det.

Ligger - med en hund som har halva sängen! - och lyssnar på msik som sagt, Breaking Benjamin igen ^^ Så underbart grymma låtar alltså<3 Kicki kallade mig emo.. o.o' MAN KAN INTE VARA EMO! Bach! >.<' Jävla Eminem-nörd! xD NÖRD kan man vara, det är jag ett levande bevis på xD


Nä nu ska jag gå och hälla i mig några koppar té med den magiska kraften att få mig att må bättre! Mwahah xD


Into the nothing
Faded and weary
I won't leave and let you fall behind
Live for the dying
Heaven hear me
I know we can make it out alive

I'll keep you inside
Where I lead you cannot follow
Straight into the light
As my breath grows still and shallow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards