lockfagel

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

What words can't describe..

Av Emelie - 27 februari 2010 12:32

.. makes me feel lost as I can't describe them.

 

Tyckte egentligen bara att den bilden var söt<3 Tänkt om vi kunde göra sådär? Okej, skulle se lite. .weird ut, men det är i varje fall sött när fåglarna gör det.

Sitter här i mitt enkla lilla gröna rum tillsammans med Kalle (das weirdo underlat), även om han är mer upptagen av att flörta med sin spegelbild.

När jag åt frukost idag kom Kalle ofc och skulle äta av den. Han smulade i mitt hår, sket på min axel, drack min juice och skrek i mitt öra. Det är lätt att bli distraherad av detta när man försöker titta på "Hitta Nemo".

Fortsätt simma, fortsätt simma, simma, simma.. xD

Hemma idag, tänkte åka till pappa men så blev det inte.. Tänker inte tråka ut er med några detaljer.

Så det betyder att jag har två avsnitt av Vampire Diaries & Legend of the Seeker att titta på nästa vecka <3 Gaggo, jag dödar dig om du avslöjar något om vad som händer i senaste avsnittet (http://autumngirl.bloggplatsen.se).

Mm.. mysigt, Kalle, hur ofta skiter du? :3

Snokar nyheter om ifall skolan är öppen på måndag eller inte (jag hoppas verkligen på ett stort, fett "stängt" ^^)... Fan, får reda på det imorrn. Hatar att vänta såhär..

Måste plugga, som vanligt, då jag inte gjort NO-provet ännu, heller inte Musik provet/läxförhöret så.. Sen har vi matteprov på fredag, jippie.. Alltså, vi har ju precis börjat på det kapitlet varför ska vi ha prov redan nu?

Men, men, igår såg jag, syrran och hennes kompis på Twilight och jag kan stolt förmedla att Yasse (syrras kompis) älskade den och att jag fick ett "Nja, inte bästa jag sett", "Edward är snygg ja" & "Det beror på vad jag tycker om New Moon när den kommer" från systra mi. Haha, hon vill bara inte erkänna att jag hade rätt angående att den var grym. O ja, jag kommer få över henne på vår sida, var så säker.

Oh, crap >.<' Yasse skulle ju låna Om jag kunde drömma av mig, men glömde den nu.. Jaja, inte mycket att göra åt saken nu.


May the Force protect the snow ^^


 
 
Olivia

Olivia

27 februari 2010 15:55

SV: Justin Bieber är 15 ;)

http://www.picturefreak.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards