lockfagel

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Emelie - 28 februari 2010 13:26

Kristen Stewart and Robert Pattinson

 

"Vi är ett par"

Ja, nu tänkte jag vara extra tråkig genom att även jag ta upp det här om att Robert skulle ha erkänt att han och Kristen är ett par.

Alltså, jag vet inte vad jag ska tro med den ytterst lilla mängden information jag hittat om detta, men om han verkligen sagt detta borde det inte få lite mer uppmärksamhet då? Jag menar, www.people.com har inte skrivit något om detta, MSN har inte skrivit om det.. jag är väldigt besviken på er nu.

Borde inte detta få mycket mer uppmärksamhet än det har fått?

Innan premiären av New Moon i november kunde man läsa överallt att dessa två var ett par, eller att dem trodde det. De hade "pålitliga" källor, som med den tidningen som hittat på att Emma Watson bekräftat deras romans.

Slutade det vara intressant när sanningen kom fram?

Om det nu är en sanning, säger jag då.

Tappade folk intresset när sanningen kom? Är folk bara intresserade av det som är påhittat? Kanske var det roligare när folk försökte luska, vem vet? Ibland blir jag bara så jävligt trött på människor.

FÖR I HELVETE; SKULLE NI VILJA ATT FOLK INTE LÄT ER VARA IFRED?

Dem är ett par, FINE! Låt dem vara det då, det rör väl fan inte er? Hur kan kändisars privatliv vara så jädrigt intressant? De är människor, inte gudar.

   Alltså, jag vill verkligen inte låta som någon psyktant som blir upprörd över att folk tycker kändisars liv är jädrigt intressanta, men kom igen.. Varför?

Bara för att de är ett par i Twilight Sagan så måste de väl även vara det utanför också? Ja, ja, självklart. -.-'

Nej, var så jävligt intresserade av andras privatliv, era skvallertanter, jag orkar faktiskt inte bry mig.


Later..

  

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards