lockfagel

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Emelie - 2 mars 2010 19:29

Kanal 5 kl. 21.55

 

COUGAR TOWN ska jag verkligen se ikväll! Det verkar ju helskönt roligt xD Och med vår kära vän Courtney Cox Arquette från Vänner bl.a ^^ Jag har länge älskat Vänner och Cox är en bra skådespelerska, det skulle inte förvåna mig om det här programmet även blev en favorit ^^ Jag älskar reklamen xD


Bye, sweetcheeks ^^

Av Emelie - 2 mars 2010 17:58

        

*dregla* Me want, me want! <3

 

Jag erkänner att jag kanske är liiiite nördig i det här för tillfället, jag menar handböcker! Älskar<3 Syrran har fälthandboken för Spiderwick och jag läste mer än gärna ut den rätt snabbt ^^ Proppfullt med information, det är liksom lite djupare studier i det som förekommer i boken. Den här verkar ju skitcool!


 Här är Ellesméra..

..och här fakta om drakryttarna ^^

Ja, jag har fått ett jävligt återfall till Eragon, men jag menar; Eragon kommer alltid vara en av mina absoluta favoritböcker och jag längtar så efter fjärde boken. För ett tag sedan hade jag och Adam en allvarlig disskution om Eragon på MSN, bl.a kritiserade vi fel med filmen och längtade till nästa bok ^^

Jag tror jag ska köpa alla böckerna, har bara ettan.


Om ni inte har läst boken; suckers! Ni missar nåt jävligt fantastiskt.

Någon mer än jag som håller på att dö av längtan till nr. 4 i Arvtagaren? :)


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards