lockfagel

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Emelie - 3 mars 2010 20:19

Vampires.. Jasper.. Edward.. Bella, that's me! xD

    Hahha, underbart! xD Jag satt och skrattade som en idiot när Emma, Sara och Josse kom från tyska lektionen idag xD De fann mig sittandes på golvet med datorn i knäet och höll mig för magen av skratt xD Lovely!

Av Emelie - 3 mars 2010 19:06

Kill me slowly..

 

LÄXOR VECKA 9

För hela veckan: Text om puberteten (Biologi)

Onsdag: Hemkunskap & Spanska prov

Torsdag: SO prov-grejs & Matte

Fredag: Matteprov, plus besked om mer arbete.

 

ÖVRIGA UPPGIFTER

Under prao:

- Svenska: skriva ett repotage om arbetsplatsen, plus bild och intervju av arbetsledare.

- Idrott och hälsa: Ergonomi - något om arbetsplatsen, miljön. (besked om arbetet på fredag)

Annat:

- Svenska: Läsa "Ondskan" av Jan Guilou, anteckna åsikt m.m om det du reagerar på under tiden som du läser boken. Disskutera med andra i april.

- Engelska: Plugga inför grammatik provet (lätt).

 

Maaah! >.<' Det känns som mycket för mig.. Okej "Annat" är ju inte särskilt jobbigt, men orka läxor när vi är ute på prao!

Har inte gjort klart pubertetsmojjen än, men har inte så bråttom. Det är rätt enkelt egentligen. Fan, inte bli optimistisk! Då ser ju det här inte jobbigt ut längre xD

Känns som vi fick en jädrans massa läxor nu den här veckan, och jag var ju sjuk förra veckan så var ju lite efter i biologin och matten.

   Sitter och lyssnar på "Umbrella" med The Baseballs, den här låten är ju grymt bra ^^ Tycker inte alls om orginalet med Rihanna, men The Baseballs gör den helt underbar xD

Har lånat Ondskan på bibblandet idag, ni vet innan alla exemplar blev utlånade. Vi fick fem alternativ att välja på när vi skulle välja en bok att läsa för att sen prata om i grupp:

- Ondskan av Jan Guillou

- Du, du och du av någon ^^

- Pojken som kallades det av någon

- I taket lyser stjärnorna av Johanna Thydell

- ".." kommer inte ihåg namnet, men den handlade om bilar typ xD

Om Ondskan varit utlånad hade jag valt I taket lyser stjärnorna, jag älskar filmen<3

Men den här boken har jag velat läsa ett tag nu, så det blev helt enkelt den ^^ Har sett filmen också, men det var länge sen ^^


Okej, nu blev jag trött xD See ya, guys ^^

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards