lockfagel

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Emelie - 11 mars 2010 19:02

Den här är så fin.. Av någon anledning får jag nästan tårar i ögonen för att den är det.

 

'Cause of this video I really have to play Final Fantasy

Visst, jag har tidigare sett bilder på google från Final Fantasy och känt att jag velat prova det här spelet, men när jag såg den här på ville jag verkligen det på allvar. Plus att jag kollat lite på nätet om spelet ^^ Verkar ju riktigt coolt, vill väldigt gärna prova det här.

Får se om man kan lyckas göra det någon gång, känner ingen som spelat det tror jag så.. får väl lära mig på egen hand sen xD Om jag lyckas börja spela det XD


Torsdag då, fyra dagar i bokhandeln och det är faktiskt roligt ^^ Jag har slagit in flera grejer idag ^^'

Har inte sneglat på läxorna över huvud taget, kanske tar med grejerna imorrn eller på måndag, beror på om det är mycket folk på fredagar. Vill inte.. känner inte för't xD


Later, mates


Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards