lockfagel

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 1 mars 2010 16:05

  

Awesomeness :) {tja, Alex påstår ju att jag är ett elektronik-freak}

 

Tänk att man kan komma på något bara sådär *knäppa med fingrarna* och att det bara dyker upp ur tomma intet. Här sitter man vid sitt skitiga svarta skrivbord och byter låt från "Papercut" by Linkin Park till "Savin' Me" by Nickelback och så får man bara en idé. Det har inget att göra med låtarna, för det är nämligen därifrån jag får den mesta av min inspiration.

When I'm good I just stop beeing good and be awesome instead.. True Story.

Åh, Barney<3 Han är ju bäst ^^

- Idag fick vi sluta tidigare, jag och Emma gjorde NO-provet, och istället sprang vi ner till caféet i centrum och drack varm choklad (utom Emma som drack Chai Latte). Emma försökte även ha ihjäl vår lilla fröken "allergisk-mot-allt" Sara med mandelmassa.. Hon lever och mår bra, men det var nära o.o (Okej, nötallergiker då?) Sen hade vi det lite mysigt i en trekvart ungefär tillsammans med Hannah o co. som kom lite efter oss. Ja, nu kommer detta bli en tradition första dagen i månaden ^^ Typ.


NÄSTA VECKA ÄR DET PRAO! Tänk vad fort tiden går, det är redan vecka 9 xD



Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards