lockfagel

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Hollywood Confirms: Millennium

Av Emelie - 7 april 2010 18:53

Millennium - from Sweden to Hollywood

 

Ja, nu ska ju lilla, söta Hollywood dra in storkovan med hjälp av Sveriges egna Millennium..

Jävla kopierarkatter!

Jag blir så jävla trött.. Vi vet alla att Millennium blivit en succé världen över, biljetterna blev snabbt slutsålda i London när det var dags för premiären av The Girl Who Played With Fire och jag själv skulle vilja jämföra det med webbkraschen för SF förra året då New Moon biljetterna släpptes. Med andra ord: Millennium tjänar storkovan världen över!

Och vad händer när filmer går så jävligt bra för andra länder? Jo, då kommer vårt kära Hollywood och ska göra en jävla cover på det hela!!


David Fincher, som regisserade Seven, ska alltså regissera det hela och vad jag hört så har Kristen Stewart, vi vet väl alla vem det är, en chans som Lisbeth Salander.. VAFAN?! Är ni helt dumma i huvudet?!!! Nej, det här gäller varken valet av regissör eller skådespelerska för Lisbeth, nej, nej, det gäller fortfarande det jävla Hollywood som ska göra en cover på hela jävla faderuttan! Seriöst, jag tänker inte släppa det..


Lyssna nu här, det är helt idiotiskt att göra en cover på något som kom ut två år tidigare!! Bara för att vi svenskar lyckas göra en jävligt bra film betyder inte det att Hollywood ska komma och göra saken bättre - låt oss ta äran för nåt nån jävla gång!

   Nepp, den svenska verisionen kommer helt enkelt utklassa Hollywoods cover - Noomi Rapace kommer för evigt vara den rätta Salander, så det så!


HA-HA-HA-HA! Jag ser däremot fram emot att de ska uttala alla namnen med värsta brytningen xD Om de nu inte bara snor handlingen och ändrar alla platser och namn. Ja, Stockholm kanske byts ut mot New York? Vad kommer Salander heta då? Samantha? X''D

 
 
Gaga

Gaga

7 april 2010 19:18

cool blogg du har =D

http://www.ladygagah.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kristin, Edwards fianceé *alias Kicki*

9 april 2010 23:28

Carín Emelie L********!!!!! Hur VÅÅGAR du använda "kopierarkatter" i din stinkande(men underbara)blogg!? MITT!!! mitt ord!! Copyright!!!
Stämma dig jag ska, yes!*YODA* o.O' *rycker okontrollerat i öga*

 
Bellz

Bellz

10 april 2010 18:06

Sv: Ja det är irriterande att de ska göra så :s Läste att Snabba Cash antagligen också skulle bli Hollywood film och med Zac Efron i huvudrollen.
Kul för Kristen för jag tror hon skulle passa som Lisbeth men som sagt synd att göra om något så bra, copycats :/
Ha en bra dag, Bellz :D

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards