lockfagel

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Emelie - 8 april 2010 16:27

This is good shit ^^'


Paaart twoooo xD

Av Emelie - 8 april 2010 16:09

Alltså, jag var bara tvungen att lägga upp den här xD

 

Vi vet alla att Twilight Saga har blivit en rejäl världssuccé.. Och nu är de med i andra grejer på teve med! xD Det är ju skitroligt, älskar den här videon ^^'

Av klipp som visas i den här videon har jag sett.. några av dem på teve faktiskt. Eftersom jag älskar Vampire Diaries var det väl inte så svårt att förstå att jag såg det avsnittet, men jag följer ju även Cougar Town.. Jag såg det avsnittet i tisdags ju! xD

Få se vilka mer har jag sett..?


1. "Relax, stud, I have sexdreams about everybody.. The President, Jean Simmons, Edward from Twilight.. oh, that sweet Edward.." Hahah! x'D

2. "What's so special with this Bella-girl..? Edward's so wipped!" Damon<3

- "How come you not sparkle?" - Caroline

- "Because I live in the real world where vampires burn in the sun." - Damon

- DINOZZO ÄR TEAM EDWARD!! xD Haha, jag älskar NCIS ^^'

- Jimmy Fallon är så grym xD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards