lockfagel

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Emelie - 9 april 2010 22:45

DIE, YOU PSYCO! WHY WON'T YOU DIE?!!

 

Varför dog aldrig den jäveln?!

Okej, ikväll denna vackra fredagkväll blev det Friday the 13th som gick på Canal+ Hits.. Jag erkänner, jag blev skiträdd i början av filmen xD När han där mördaren (Jason) plötsligt dök upp i värsta mumie-huvan och hade ihjäl alla.. Jag blev minst sagt överraskad när han dök upp så tidigt i filmen xD

   Jason var mycket läskigare med den där jävla huvan i början av filmen, hockeymasken är så passé.. Men han var faktiskt rätt creepy, ingen jag skulle vilja möta i skogen ^^'

  Jag fattar bara inte VARFÖR han sprang runt med sitt samurajsvärd och dödade alla han fick syn på, vad hade han för anledning? Varför han inte dödade Whitney, det var ju rätt uppenbart när han började fingra på den där jävla medaljongen, men vad har han emot alla? Ah, jag hatar att inte förstå..


Men den var helt okej, efter början då han dödat typ alla i lägret så var det ju inte någon större överraskning när han började döda de nya personerna.. Som vanligt, i de flesta skräckfilmer, kan man lätt känna på sig när skummisen hoppar fram och dödar någon..

  Mycket blod, uppfinningsrika nya sätt att ha ihjäl folk på, mycket mörker och en jävlar massa att fundera över.. Början och slutet var helt klart bäst, jag räknade verkligen inte med att creepot skulle hoppa upp genom en brygga efter att ha blivit spetsat och nästan strypts xD Man tycker ju att han borde dött av det, men icke sa nicke! xD


Är ni sugna på ett blodigt massmord så rekommenderas den, helt okej film ^^'


UPDATE: Jag kom på varifrån det där med hockeymasken kommer ifrån! Ni vet, massmördaren med hockeymask och motorsåg! Åh, så obvious xD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards