lockfagel

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Emelie - 11 april 2010 16:45

  

Som den fantasyälskare jag är: FY FAN VAD COOL 8D

© BENWOOTTEN@DEVIANTART.COM

 

Okej, nu är det söndag vilket för mig har den här betydelsen: sista dagen på lovet!

Hur uttrycker jag mig då? NEEEEEEEJ!! Dx

Å andra sidan ska det bli lite roligt att träffa alla igen, jag har inte träffat någon av mina kompisar sen lovet började.. 

   Idag har jag, liksom de föregående fyra dagarna, varit i stallet mellan 13:00 och 15:30 ^^' Har ridit, det har varit så fint väder dem här dagarna ^^' Idag var det så varmt att jag fick dra upp ärmarna på fliströjan och funderade på att dumpa vantarna i en brevlåda.. Jag höll på att svettas ihjäl! Trots att det blåste kallt på sina håll. Underbart väder, och det blir ju bara bättre med en skön ridtur med mysiga Bella ^^' 

 

Vad har jag mer gjort på lovet än att rida?

Jag har suttit vid datorn, teven och läst större delen av tiden x'D Måste ju läsa ut Ondskan innan slutet av nästa vecka, jag är på god väg ^^'


RUTAN KLOCKAN ÅTTA, INGA REGLER!

x''D Den är faktiskt rätt bra, igår (alltså jag läste det igår) så hällde Erik en halv hink skit över Silverheilms huvud när han sov x'D Äckligt!


Hare gött, njut av solen!

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards