lockfagel

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 7 april 2010 18:53

Millennium - from Sweden to Hollywood

 

Ja, nu ska ju lilla, söta Hollywood dra in storkovan med hjälp av Sveriges egna Millennium..

Jävla kopierarkatter!

Jag blir så jävla trött.. Vi vet alla att Millennium blivit en succé världen över, biljetterna blev snabbt slutsålda i London när det var dags för premiären av The Girl Who Played With Fire och jag själv skulle vilja jämföra det med webbkraschen för SF förra året då New Moon biljetterna släpptes. Med andra ord: Millennium tjänar storkovan världen över!

Och vad händer när filmer går så jävligt bra för andra länder? Jo, då kommer vårt kära Hollywood och ska göra en jävla cover på det hela!!


David Fincher, som regisserade Seven, ska alltså regissera det hela och vad jag hört så har Kristen Stewart, vi vet väl alla vem det är, en chans som Lisbeth Salander.. VAFAN?! Är ni helt dumma i huvudet?!!! Nej, det här gäller varken valet av regissör eller skådespelerska för Lisbeth, nej, nej, det gäller fortfarande det jävla Hollywood som ska göra en cover på hela jävla faderuttan! Seriöst, jag tänker inte släppa det..


Lyssna nu här, det är helt idiotiskt att göra en cover på något som kom ut två år tidigare!! Bara för att vi svenskar lyckas göra en jävligt bra film betyder inte det att Hollywood ska komma och göra saken bättre - låt oss ta äran för nåt nån jävla gång!

   Nepp, den svenska verisionen kommer helt enkelt utklassa Hollywoods cover - Noomi Rapace kommer för evigt vara den rätta Salander, så det så!


HA-HA-HA-HA! Jag ser däremot fram emot att de ska uttala alla namnen med värsta brytningen xD Om de nu inte bara snor handlingen och ändrar alla platser och namn. Ja, Stockholm kanske byts ut mot New York? Vad kommer Salander heta då? Samantha? X''D

Av Emelie - 6 april 2010 16:03

  


1. BITTER TASTE

2. BREAK

3. WORLD SO COLD

4. LOST IN YOU

5. THE GOOD LIFE

6. NO MORE

7. LAST TO KNOW

8. SOMEONE WHO CARES

9. BULLY

10. WITHOUT YOU

11. GOIN' DOWN

12. LIFE STARTS NOW

 

Aw.. lovely<3 Genialisk skiva, I'm inlove with it x'D


Av Emelie - 1 april 2010 21:32

"Det storslagna äventyret som är förebilden till

SAGAN OM RINGEN

och

HARRY POTTER"


Det står så på omslaget till filmen som jag har..

Ja, ikväll blir det en film som jag faktiskt aldrig tittat på tidigare, men haft uppe på hyllan i mitt rum med alla andra filmerna i säkert två år nu, och vet ni vad som verkligen lockade mig..? Harry Potter. ofc ^^' Jag vet, jag är helt hopplös xD

   Film från -98, nu ska vi se hur väl de klarar sig med specialeffekter i den här.. Jag hatar dåliga specialeffekter, därför är de sista Star Wars, som är från 70-talet eller nåt, inte mina favoriter i serien.. TACK GODE GUD, 1990-TAL!!

Av Emelie - 1 april 2010 11:08

 

Meine sweet Bells<3 Varför måste du alltid nosa på kameran? xD

Photographer: JAG!

Tillhör: MIG!

 

Idag är det otroligt fint väder ute här nere i Göteborgstrakten (om man nu kan kalla de det) så jag tänkte ge mig ut en sväng på underbara Bella i det fina vädret, det blir nog roligt ^^'

   Damnet, jag måste ladda iPoden.. x'D

I alla fall, här kommer lyricsen till en grym låt - Hare gött, påskägg


ADDICTED - SAVING ABEL

I'm so addicted to
All the things you do
When you're going down on me me
In between the sheets
All the sounds you make
With every breath you take
It's unlike anything
When you're loving me

Oh girl lets take it slow
So as for you well you know where to go
I want to take my love and hate ya 'till the end

It's not like you to turn away
From all the bullshit I can take
It's not like me to walk away

I'm so addicted too all the things you do
When you're going down on me
In between the sheets
All the sounds you make
With every breathe you take
It's unlike anything
When you're loving me

Yeah

I know when it's getting rough
All the times we spend
When we try to make
This love something better than
Just making love again

It's not like you to turn away
All the bullshit I can take
Just when I think I can walk away

I'm so addicted to all the things you do
When you're going down on me
In between the sheets
All the sounds you make
With every breathe
It's unlike anything

I'm so addicted to the things you do
When you're going down on me
All the sounds you make
With every breath you take
It's unlike anything when you're loving me
Yeah
When you're loving me

How can I make it through
All the things you do
There's just got to be more to you and me

I'm so addicted to all the things you do
When you're going down on me
In between the sheets
All the sounds you make
With every breath you take
It's unlike anything
It's unlike anything

I'm so addicted to
All the things you do
When you're going down on me
All the sounds you make
With every breath you take
It's unlike anything
I'm so addicted to you
Addicted to you

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards