lockfagel

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Emelie - 16 maj 2010 16:43

  

 

Here we are, Torremolinos in Spain..

..och som den datornörd jag är sitter jag inomhus och surfar XD Jag nekar inte till det faktum att jag är helt körd, jag är så otroligt hälsosam som sitter framför datorn dagen lång XD

Till mitt försvar har jag faktiskt simmat i poolen, spelat kort (totalt kört över syrran i 'svälta räv' och mor min i 'vänd-åtta' xD) och läst i min bok (Betrayed (2nd House of Night Novel) - P.C and Kristin Cast).


Igår var vi och köpte mobilt bredband som ni kanske förstår eftersom att det jag skriver här når ut till den stora vida världen kallad INTERNET xD Niiiiice ^^'

   Idag är det 28 grader varmt här nere, inte så farligt blåsigt (det blåste skitmkt igår och i förrgår), men havsvattnet är nog fortfarande iskallt. Får helt enkelt nöja mig med poolen, fast jag kan inte säga att jag någonsin riktigt älskat att bada i havet - jag gillar inte brännmaneter  -.-' Å andra sidan är det jäkligt roligt att kapsejsa med segelbåten en solig varm dag uppe (det blir uppåt för mig just nu) i Lysekil ^^' Dock tror jag inte att min kära syster håller med mig x'D


Nä, ni får ha det så gott där hemma medans jag njuter av solen och skuggan xD (jag är extremt värme-känslig)

Hare gött

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards