lockfagel

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Emelie - 18 maj 2010 20:51

Vad är det där?! O.O
 
Är det någon som har sett 'Taran och den magiska kitteln'? Från 1985. Tja, jag såg den när jag var liten, vi hade den på VHS, och jag tja, eftersom jag var typ 5 år eller nåt, tyckte den var extremt läskig. Därför sitter en del av det kvar här hos lilla mig.. och jag måste se den igen! xD Seriöst, jag funderar på att köpa den när den kommer ut på DVD ^^'
   Och om ni tittar på den lilla skäggige snubben här ovanför *peka på bild* så kommer min först min fråga: vad i helsike är det där?
Och sen kommer detta: även om han var en av de goda i filmen (något jag visste när jag såg den för 10 år sedan ungefär) så tyckte jag han var creepy för tio år sedan xD Alltså nu tänker jag liksom att han är ganska gullig, men då tyckte jag han var grymt läskig.. jag kommer fortfarande ihåg hur läskig den filmen var xD
Så vad kom vi fram till? Jo, jag måste se den här filmen igen x'D Vilket betyder 'bevaka' på cdon xD

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards