lockfagel

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

He took me to the river, where he slowly let me drown..

Av Emelie - 11 juni 2010 18:34

 

Jag måste tyvärr medge att Eclipse Soundtracket inte riktigt imponerade på mig.

Tyvärr, ja. Eclipse Soundtracket var inte lika bra som jag väntade mig. Jag hittade tre låtar på soundtracket som jag tyckte var bra, och det är på tok för lite. Jag tror säkert att det gör sig bra i filmen, men jag måste säga att det går neråt för dem.

    Twilight Soundtracket var riktigt bra, New Moon helt okej, men Eclipse inte tillräckiligt bra. Det är inte dåligt, men inte heller så bra att jag vill köpa det. Nej, jag satsar nog mer på Eclipse The Score då.


Låtar jag tyckte om:

"Heavy In Your Arms" - Florence + The Machine

"Jacob's Theme" - Howard Shore

"Neutron Star Collision [Love is Forever]" - Muse


Men låt oss nu sopa undan all negativ energi, för det här är något jag hoppar upp och ner för: i morse bokade jag biljetter till premiären av Eclipse :3 Awesomeness! Klockan 14:00 den 30:e juni ska jag, Kicki och Emma gå och se tredje delen i Twilight Sagan :D Yaaaay!


HEAVY IN YOUR ARMS

- Florence + The Machine -

I was a heavy heart to carry
My beloved was weighed down
My arms around his neck
My fingers laced to crown.


I was a heavy heart to carry
My feet dragged across ground
And he took me to the river
Where he slowly let me drown


My love has concrete feet
My love's an iron ball
Wrapped around your ankles
Over the waterfall


I'm so heavy, heavy
Heavy in your arms
I'm so heavy, heavy
Heavy in your arms


And is it worth the wait
All this killing time?
Are you strong enough to stand
Protecting both your heart and mine?


Who is the betrayer?
Who's the killer in the crowd?
The one who creeps in corridors
And doesn't make a sound


My love has concrete feet
My love's an iron ball
Wrapped around your ankles
Over the waterfall


My love has concrete feet
My love's an iron ball
Wrapped around your ankles
Over the waterfall


I'm so heavy, heavy
Heavy in your arms
I'm so heavy, heavy
So heavy in your arms


This will be my last confession
I love you never felt like any blessing
(Ohhhh)
Whispering like it's a secret
Only to condemn the one who hears it
With a heavy heart


Heavy heavy i'm so heavy in your arms
(i'm so) Heavy heavy i'm so heavy in your arms
(i'm so) Heavy heavy i'm so heavy in your arms
(i'm so) Heavy heavy i'm so heavy in your arms


I was a heavy heart to carry
my beloved was weighed down
My arms around his neck
My fingers laced to crown


I was a heavy heart to carry
But he never let me down
When he had me in his arms
My feet never touched the ground


I'm so heavy, heavy in your arms.


Heavy, i'm so heavy in your arms.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards